Gradski prijevoz

Prva vožnja splitskim metroom: Modernim vlakom žele rasteretiti prometnice

Foto: Miranda Cikotić/PIXSELL
Prva vožnja prigradskog vlaka od Kopilice do Rive
Foto: Miranda Cikotić/PIXSELL
Prva vožnja prigradskog vlaka od Kopilice do Rive
Foto: Miranda Cikotić/PIXSELL
Prva vožnja prigradskog vlaka od Kopilice do Rive
Foto: Miranda Cikotić/PIXSELL
Prva vožnja prigradskog vlaka od Kopilice do Rive
Foto: Miranda Cikotić/PIXSELL
Prva vožnja prigradskog vlaka od Kopilice do Rive
Foto: Miranda Cikotić/PIXSELL
Prva vožnja prigradskog vlaka od Kopilice do Rive
Foto: Miranda Cikotić/PIXSELL
Prva vožnja prigradskog vlaka od Kopilice do Rive
Foto: Miranda Cikotić/PIXSELL
Prva vožnja prigradskog vlaka od Kopilice do Rive
Foto: Miranda Cikotić/PIXSELL
Prva vožnja prigradskog vlaka od Kopilice do Rive
Foto: Miranda Cikotić/PIXSELL
Prva vožnja prigradskog vlaka od Kopilice do Rive
Foto: Miranda Cikotić/PIXSELL
Prva vožnja prigradskog vlaka od Kopilice do Rive
Foto: Miranda Cikotić/PIXSELL
Prva vožnja prigradskog vlaka od Kopilice do Rive
11.06.2019.
u 23:27
Cijena karte će iznositi 11 kuna, a vlak će prometovati od 5 do 22 sata
Pogledaj originalni članak

U utorak je s tri minute zakašnjenja u 10 sati i 14 minuta krenuo na svoju prvu vožnju splitski gradski vlak, popularni metro, koji će povezivati novi privremeni autobusni kolodvor na Kopilici i glavni željeznički kolodvor, odnosno trajektnu luku.

Putovanje traje četiri minute, cijena karte je 11 kuna, a osim za “metro” vrijedi i za prvu zonu Prometovih autobusa 75 minuta nakon poništavanja.

Do početka glavne turističke sezone vozit će svake 24 minute, a onda i češće.

Tunel kroz koji prolazi sagrađen je 1979. za MIS. Ovo je tek prva faza, cilj je željeznicom povezati Zračnu luku Resnik i Gradsku luku Split.

– Imamo 300.000 ljudi koji gravitiraju Splitu. Da bismo rasteretili centar grada, uveli smo niz mjera, a posebno mi je zadovoljstvo dolazak novih autobusa u srpnju i kolovozu. Uskoro će i sustav gradskih bicikala. Na nama je sada naviknuti građane na novi sistem i poticati ih na rasterećenje – rekao je splitski gradonačelnik Andro Krstulović Opara

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 8

JU
juma
17:52 11.06.2019.

Za sve nase vece gradove na moru bi u sezoni trebalo uvesti sistem park and ride s velikim relativno povoljnim parkiralistima na periferiji od kojih ide prijevoz autobusima da samog centra. Tako bi se rijesile nesnosne guzve i kronican manjak parkiralista u samom centru. Turisti pak mogu pjesice obici sve znamenitosti kad ih javni prijevoz doveze u sam centar. Naravno da to nekima nije u interesu, jer bi ih ostavilo bez velike zarade na preskupim gradskim ili pak privatnim i divljim parkinzima, ali zapitajmo se kakva je kvaliteta zivota samih gradjana i jesu li turisti tu da se zivciraju zbog nase nesposobnosti i javasluka ili su dosli da se odmore.

FI
filipsbilliard
16:14 11.06.2019.

a zasto samo do 22.00 sata... tek tad pocinje nocni zivot po splitu...jbg...

DU
Deleted user
16:58 11.06.2019.

Ak vožnja traje 4 minute a vlakovi voze svakih 24 minute, zakaj onda treba dva vlaka??? Kaj nije dosta jedan? Inače mislim da je to dobra ideja jer od Splita Predgradje do luke cestom treba u sezoni i dvadesetak pa i više minuta