ZVALI SU IH 'RAKETE S KRILIMA'

Pobrojali smo sve incidente s MiG-ovima: Pilotu Hrženjaku u istom su danu jednom otkazala dva MiG-a!?

Foto: Boris Scitar/Vecernji list/Luka Stanzl/Davorin Visnjic/PIXSELL
Pobrojali smo sve incidente s MiG-ovima: Pilotu Hrženjaku u istom su danu jednom otkazala dva MiG-a!?
06.12.2022.
u 22:51
U rujnu 2010. nad slunjskim poligonom dogodio se sudar dvaju MiG-ova, piloti su preživjeli katapultiranje, a oslobođeni su odgovornosti nakon sedam godina suđenja

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadžaj s potpisom.

Mjesečni pristup - 39 kn/mj

Pristup Večernji Premium sadržaju do otkazivanja, mjesečna naplata

  • Prvi mjesec 9 kuna (samo za nove korisnike)
BIVŠI MOSTOVCI O RASKOLU U MOSTU

'Raspudići su otišli iz karijernih razloga, istih onih zbog kojih su i došli u Most'

Marko Vučetić se pita zašto Mariji Selak Raspudić Marin Miletić nije smetao i na listi za Sabor ako joj je sad smetao na listi za EU parlament, Vlaho Orepić drži da je Most u konfliktu s vlastitom idejom i svima oko sebe, Ivana Ninčević-Lesandrić da se stranka više bavi pobačajem nego gospodarstvom, a Ivica Relković da Most ima problem hrabrosti zadnjeg koraka, odnosno hrabrosti ulaska u mogućnost izvršne vlasti i s nekim s kim nije bitno blizak

TRI ZAPADNA ŠAMARA SRBIJI

Božo Kovačević: Vučić nije Tito da može provoditi politiku nesvrstanosti. Srbija sada plaća visoku cijenu

Prvi šamar za Vučića dogodio se prošlog tjedna kada je parlamentarna skupština Vijeća Europe izglasala potporu članstvu Kosova u svojem vijeću. Drugi je šamar predlaganje rezolucije UN-a o genocidu u Srebrenici na kojoj je radilo više država, a treći su sankcije Dodiku i suradnicima, zbog čega se plaće u Republici Srpskoj isplaćuju – na ruke



Komentari 20

DU
Deleted user
00:48 07.12.2022.

Svjedokinja koja je nasla pilota:Pitali smo ga što je bilo, rekao je da je bila magla, da ne zna što se dogodilo.Ni pojma o tehnickom kvaru za koji bi trebao znati jer je razlog katapultiranja. Plenki:Rijec je o tehnickom kvaru.Plenki zna.Iz Tirane.

Avatar Marko
Marko
07:34 07.12.2022.

Još nisu platili odštetu onoj ženi što joj palo na kuću

AN
antes
00:02 07.12.2022.

Sada već ima izjava, koje pad ovog zrakoplova pripisuju njegovoj starosti. To je samo prividno točno. Ako je neki mehanički sklop propisno održavan, može sigurno raditi i nakon mnogo godina. Najbolji dokaz su stari avioni iz prvog i drugog svjetskog rata. Neki imaju preko 100 godina, ali još na njima lete piloti raznih tehničkih muzeja na priredbama. Primjer je Messerschmittov mlazni lovac Me 262 iz perioda 1941.-1945 godina. Bio je to prvi avion na mlazni pogon, koji se i danas povremeno vidi u zraku. Isto je i s avionima iz 1.svjetskog rata, iako su to danas uglavnom replike, jer su građeni od drva i platna. Dobro održavanje je ključ svega. Ako se isplati, naravno.