Krivo je nevrijeme

Hrvatski brod Molat u Sjevernom moru nije udario u ledenjak

Foto: David Logan/MarineTraffic.com
Hrvatski brod Molat u Sjevernom moru nije udario u ledenjak
22.01.2013.
u 21:39
Brod Molat koji je prevozio drvenu građu iz Švedske za Egipat, imao je nesreću u Sjevernom moru kod engleske obale. Na njemu je 20 članova posade
Pogledaj originalni članak

Hrvatski teretni brod Molat nije udario u ledenjak jučer oko podne po lokalnom vremenu u Sjevernom moru, potvrdio nam je direktor Tankerske plovidbe iz Zadra Joško Jurin demantirajući informacije koje je sinoć objavio BBC. 

Brod za rasuti teret zahvatilo je teško nevrijeme  jučer oko podne po lokalnom vremenu u Sjevernom morukod obale Wearsidea na sjeveru Engleske, na putu od Švedske do Aleksandrije u Egiptu, rekao je Jurin.

Kapetan je nastojao izbjeći prevrtanje, ali su dva ili tri vala udarila u brod i uzrokovala pomicanje palubnog tereta na desni bok broda. Pri tome nitko od 20 članova posade nije ozlijeđen, a nema ni materijalne štet gubitka tereta niti vanjskih oštećenja broda.  Posada je poduzela mjere za smanjivanje naginjanja nakon čega je brod  usidren u sidrištu u Sunderlandu u Velikoj Britaniji, gdje čeka na vez. Posada će provesti noć na brodu. 


Brod Molat izgrađen je 2000., nosivost mu je 28.000 tona, a sada se nalazi u sidrištu u Sunderlandu u Velikoj Britaniji, gdje čeka na vez, naveli su iz Tankerske plovidbe.

 

>> Sudarili se putnički trajekt i tanker, najmanje osam poginulih

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 5

DU
Deleted user
22:09 22.01.2013.

nidje na BBC-ju ne pise da su naletjeli na "LEDENJAK" I nidje ne pise da su usidreni U seaburn-u nego KOD seaburn-a

OB
-obrisani-
23:38 22.01.2013.

Zar još išta ima što se zove HRVATSKO osim pravosuđa?

TI
Tatanka-Iyotanka
10:04 23.01.2013.

WERDER BLU Ovo je "hrvatski" brod........ Istina, vlasništvo je Tankerske Plovidbe iz Zadra no brod je izgrađen 2002 godine u filipinskom brodogradilištu........dok naša brodogradilišta trunu..... Možda bi izgradnja ovakvog broda u Hrvatskoj bila inicijalno skuplja, ipak treba uzeti u obzir koliko bi radnih mjesta sačuvali, koliko bi koristi imala lokalna zajednica, koliko država, pa čak i da je cijena broda dijelom subvencirana to bi se državi vratilo kroz porez od plaće radnika brodogradilišta, kooperanata, porez na materijal (pod pretpostavkom da se troši HRVATSKO), od njihovih obitelji koje ne bi bile gladne, od hrane i odjeće koju bi kupovali za svoje plaće (opet "utopijski" maštam o Hrvatskoj odjeći) pa bi i Varteks stao na noge.....zatvoriti krug kupovine i prodaje HRVATSKOG uvoziti samo ono što nemamo ili ne možemo proizvesti....ipak realnost je drugačija, Tankerska Plovidba osigurava plaće filipinskim radnicima......do kada?