Ako je cilj marketinške kampanje da se o njoj priča, onda je Kaufland uspio s "multikulturalnim" plakatima na azijskim jezicima. Izazvali su reakcije, a Domovinski pokret i na prijavu Državnom inspektoratu plakata koji je dominantno na hindskom jeziku. Kaufland tumači da se njihova kampanja odnosi na proširenje asortimana azijskim proizvodima. Promoviraju li tako i hrvatske proizvode među hrvatskim potrošačima u Njemačkoj? Zašto tako ne reklamiraju njemačke proizvode za njemačke turiste, češke...? Zašto im je važno da se samo stranci iz Azije osjećaju kao doma i po cijenu povrede osjećaja građana kojima je stalo da strani radnici učine prvi integracijski korak i nauče jezik zemlje u kojoj žive?
Hrvatska se svodi na teritorij u službi kapitala
Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.
Pretplatite se na sadržaj s potpisom.
Kina predstavila iznimno jeftinu supersoničnu raketu - za njeno rušenje treba potrošiti od 40 do 150 puta više od cijene rakete
Ono na čemu se radi, za učinkovito suzbijanje takvih projektila u budućnosti, je lasersko oružje, čija je cijena jednog hica gotovo nula, pa ako postoji dovoljno snažan i masivan sustav, to bi mogla biti učinkovita obrana
Mladi Nijemci: Na istočni front? Ne, hvala!
Inicijativa "Školski štrajk protiv regrutacije" održava nacionalne prosvjede protiv novog zakona o povratku (polu)obaveznog vojnog roka za sve muškarce rođene 2008. ili kasnije
Europljani ne vole Trumpa, ali se slažu s njegovom kritikom masovnih migracija u EU
Najprije je Europu prošlog tjedna zatresla nova američka Strategija nacionalne sigurnosti u kojoj je Trumpova vlada napisala da se Europa suočava s “civilizacijskim propadanjem” te se upitala hoće li europske zemlje u budućnosti ostati pouzdani američki saveznici
Hoće li novi šef Feda štititi njegovu neovisnost od Bijele kuće
Trumpov ekonomski saveznik u najužem krugu za Powellova nasljednika, očekuje se da će predsjednik ime kandidata objaviti početkom 2026., nakon čega slijedi potvrda u Senatu
Ljudi su bijesni, ali znalo se što će se dogoditi. Tko je kriv? Mlađa populacija, evo i zašto
Poluvrijeme će na Svjetskom prvenstvu trajati duže, igrači će imati stanke za osvježenje, a cijelo natjecanje imat će natruhe zabavnog programa koje je u skladu sa zahtjevima suvremene publike i komercijalnih partnera
dr.f.t.: " sve za hrvatsku , hrvatsku za ništa ! "...