Kolumna

Hrvatska se svodi na teritorij u službi kapitala

Foto
Hrvatska se svodi na teritorij u službi kapitala
17.07.2025.
u 09:07
Promoviraju li tako i hrvatske proizvode među hrvatskim potrošačima u Njemačkoj?

Ako je cilj marketinške kampanje da se o njoj priča, onda je Kaufland uspio s "multikulturalnim" plakatima na azijskim jezicima. Izazvali su reakcije, a Domovinski pokret i na prijavu Državnom inspektoratu plakata koji je dominantno na hindskom jeziku. Kaufland tumači da se njihova kampanja odnosi na proširenje asortimana azijskim proizvodima. Promoviraju li tako i hrvatske proizvode među hrvatskim potrošačima u Njemačkoj? Zašto tako ne reklamiraju njemačke proizvode za njemačke turiste, češke...? Zašto im je važno da se samo stranci iz Azije osjećaju kao doma i po cijenu povrede osjećaja građana kojima je stalo da strani radnici učine prvi integracijski korak i nauče jezik zemlje u kojoj žive?

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.



Komentari 5

AN
antonelić
13:53 17.07.2025.

dr.f.t.: " sve za hrvatsku , hrvatsku za ništa ! "...

JA
Jatiser
13:12 17.07.2025.

Hrvati su ugrozena skupina desetljecima. Vlada kriminal i kapital

DU
Deleted user
10:53 17.07.2025.

Dobra definicija. Teritorij u službi kapitala, na kojem će, ako se ovako nastavi domorodci biti ugrožena vrsta.