MISTERIOZNI PAKETI

FOTO Pomama među Hrvatima stigla i u Split: Do Rolexa za samo 3 eura

Foto: Ivana Ivanovic/PIXSELL
Trgovina "izgubljenih" paketa stigla je i u Split
Foto: Ivana Ivanovic/PIXSELL
Trgovina "izgubljenih" paketa stigla je i u Split
Foto: Ivana Ivanovic/PIXSELL
Trgovina "izgubljenih" paketa stigla je i u Split
Foto: Ivana Ivanovic/PIXSELL
Trgovina "izgubljenih" paketa stigla je i u Split
Foto: Ivana Ivanovic/PIXSELL
Trgovina "izgubljenih" paketa stigla je i u Split
Foto: Ivana Ivanovic/PIXSELL
Trgovina "izgubljenih" paketa stigla je i u Split
Foto: Ivana Ivanovic/PIXSELL
Trgovina "izgubljenih" paketa stigla je i u Split
Foto: Ivana Ivanovic/PIXSELL
Trgovina "izgubljenih" paketa stigla je i u Split
Foto: Ivana Ivanovic/PIXSELL
Trgovina "izgubljenih" paketa stigla je i u Split
Foto: Ivana Ivanovic/PIXSELL
Trgovina "izgubljenih" paketa stigla je i u Split
Foto: Ivana Ivanovic/PIXSELL
Trgovina "izgubljenih" paketa stigla je i u Split
Foto: Ivana Ivanovic/PIXSELL
Trgovina "izgubljenih" paketa stigla je i u Split
Foto: Ivana Ivanovic/PIXSELL
Trgovina "izgubljenih" paketa stigla je i u Split
Foto: Ivana Ivanovic/PIXSELL
Trgovina "izgubljenih" paketa stigla je i u Split
Foto: Ivana Ivanovic/PIXSELL
Trgovina "izgubljenih" paketa stigla je i u Split
04.11.2025.
u 17:27
Pogledaj originalni članak

Fenomen 'misterioznih paketa' koji je nedavno zahvatio Zagreb, a potom i Split, izazvao je pravu pomamu među građanima. Sve je počelo obećanjem da se za samo nekoliko eura može kupiti paket čiji sadržaj – od beznačajne sitnice do potencijalnog luksuznog predmeta – ostaje tajna sve do trenutka otvaranja. Kupci su mogli birati između 'standard' paketa po cijeni od 2,49 eura i 'premium' verzije za 2,99 eura.

Pravila su bila jednostavna: kupac ima deset minuta da odabere paket, ali ga ne smije otvoriti prije nego što plati. Sadržaj? Navodno sve što bi moglo biti u izgubljenim pošiljkama – od dokumentacije i dječjih igračaka, do odjeće za pse. Među posjetiteljima su kružile glasine o zlatnim polugama i Rolex satovima, što je dodatno potaknulo gužve i entuzijazam.

Nakon što su se u Zagrebu stvorili dugi redovi, ista se atrakcija preselila u Split, u trgovački centar City Center One. Međutim, ondje je doživjela hladan tuš – otvaranje prodajnog prostora, najavljeno za 15 sati, odgođeno je za više od dva i pol sata zbog tehničkih problema. Nezadovoljni građani koji su strpljivo čekali nadajući se uzbudljivom iznenađenju, dočekali su – frustraciju. Organizator je francuski start-up King Colis, koji tvrdi da se bavi otkupom i prodajom izgubljenih paketa kako bi ih spasio od uništenja. Tvrtka naglašava da su svi paketi prošli carinsku kontrolu i da u njima nema ničeg ilegalnog ili opasnog, no priznaju da sami ne znaju što je točno u svakom paketu. Iako su neki građani došli iz čiste znatiželje ili radi zabave, većina je ipak potajno očekivala vrijedne predmete. Umjesto bogatstva i luksuza, mnogi su kući otišli s osjećajem da su nasjeli na dobro osmišljenu marketinšku igru. Na kraju se pokazalo da je 'Rolex za 2,99 eura' više mit nego stvarnost, a prava vrijednost ove avanture bila je – iskustvo i pokoja doza razočaranja.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.