Pogledajte video

Evo kako funkcionira sustav sigurnosti Airbusa prilikom ulaska u kokpit

Foto: Screenshot
kokpit
26.03.2015.
u 14:53
Provjerite zašto je pilot ostao zarobljen ispred vrata kabine te nije mogao spriječiti kopilota u kobnon naumu
Pogledaj originalni članak

Nakon što je otkriveno kako je kopilot avion Germanwingsa namjerno srušio avion, nakon što je pilot napustio kokpit i ostao zaključan s druge strane vrata, na YouTube-u se pojavio video koji detaljno opisuje sigurnosnu proceduru prilikom ulaska i izlaska u pilotsku kabinu.

Provjerite zašto je pilot ostao zarobljen ispred vrata kabine te nije mogao spriječiti kopilota u kobnom naumu.

>> Susjedi pilota ubojice: Bio je prijateljski raspoložen, tih i samozatajan

>> Kopilot je namjerno srušio zrakoplov Germanwingsa. Pilot je molio da ga pusti u kabinu

Važnost prevencije

Karcinom gušterače jedno je od najzloćudnijih oboljenja probavnog trakta, no zašto mu se ne posvećuje dovoljno pozornosti?

Specijalna bolnica Radiochirurgia Zagreb i „Rechts der Isar“, sveučilišna bolnica Tehničkog sveučilišta u Münchenu – jednog od najboljih fakulteta u Njemačkoj, potpisali su Ugovor o suradnji, što donosi novu eru u liječenju tumora te predstavlja suradnju koja se odnosi na korištenje naprednih tehnologija i vrhunske kirurgije u borbi protiv tumora, kao i dijeljenje znanja o najmodernijim medicinskim rješenjima za kirurško, radiokirurško i hibridno liječenje bolesti.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 6

RO
rodjo123
15:44 26.03.2015.

Prije svega zato što se sustavi sigurnosti i sig.procedure kreiraju za zaštitu od zlonamjernih putnika/terorista, a ne vlastitog osiblja. Nitko izvan kokpita ne mize ući unutra ukoliko mu to ivaj iznutra ne dozvoli- jer, lako je kopilotu koji je otisao na wc staviti niž pod vrat i natjerati ga da ukuca šifru. Zato onaj koji je ostao unutra ima viši level i blokira sve, pa i svig kopilota koji je izasao van na 2min.

Avatar Navrdeda
Navrdeda
16:53 26.03.2015.

Najlakše osuditi mrvog jer mrtva usta ne govore. Nikako nisu krivi proizvođači aviona

LI
Lijepanasadomovino
16:07 26.03.2015.

Ta verzija samoubistva Copilota,najbolje odgovara Osiguranjima ,Lufthansi (Germanwingsu) i politici. Kvrcati i lupati na vrata pilotu, i copilotu je mogao svako iz vana ,možda i neka od stuardesa kada su vidjele da se mašina strmoglavo spuštala na litice alpskog masiva.Bez živih svjedoka,su sve varijante i špekulacije u igri i moguće.Momentalno je tuga i žalost za putnicima i djecom neizmjerno velika i opravdana. Za par dana kada na grobovima nedužnih ludi počne se se sušiti cvječe. Krenuti če proces za nadoknadu i odštetu čega se najviše boje kompanije barataju sa milijardama evra. Ostati će samo tuga i žalost ucviljenih i ožaloščenih roditelja za svojom djecom i bližnjima koje vjerovatno više neče moći vidjeti ni prepoznati. Laka im zemlja,počivali u miru.