Ugledni dizajner Boris Malešević na gostovanje u podacastu Bobu Bob! Stigao je s potpisivanja ugovora s Gradom Zagrebom o novom vizualnom identitetu za koji je osvojio prvu nagradu u iznosu od 15 tisuća eura. Kaže da to vrijedi toliko jer agencije inače gradovima isto naplaćuju u milijunima eura. Nije se brinuo hoće li Tomislav Tomašević odustati zbog kritika u javnosti, te je rekao kako će se provesti javna rasprava i vidjeti kako će se primjenjivati. Dizajner kaže da logotip već živi i da će sigurno završiti na šalicama i kapama kao poznati slogan New Yorka.
Kritike pa i, kako kaže hejtanja, bilo je neobično puno, iako smatra da omjer negativnog, pozitivnog i neutralnog treba biti 40/40/20 posto. Ovdje je, dodaje, slučaj bio da je negativno bilo 80 posto mišljenja, a sada se sve vraća u normalu. Misli da one nisu išle na račun njega kao autora već Tomislava Tomaševića i njegovih politika, s čime ovo nema veze. Tvrdi i da bi Picasso da je radio u današnje vrijeme društvenih mreža bio napadan i ismijavan.
Na teze da će Možemo p...iti izbore zbog gole g...ce Toma Gotovca, Malešević kaže da da će biti upravo suprotno i da će ovo pomoći u kampanji Tomislavu Tomaševiću. Od kada je izašla vijest o novom vizualnom identitetu google tražilica "gori" od upita o Gotovcu i grbu grada Zagreba, što je, kaže, odlično. Na kritike HDZ-ovca Mislava Hermana koji predlaže za gradski suvenir prometni stupić, dizajner odgovara - on nikad neće biti u prilici da o tome odlučuje jer nikada neće biti gradonačelnik Zagreba. I to zato što nije materijal za to. Kandidat po njemu, mora imati faktor x i nijedna kampanja ne može napraviti pobjednika od nekoga tko to nema u sebi. Upitan bi li radio kampanju za nekog USKOK-ova optuženika, Malešević kaže da je to zanimljivo pitanje i da pretpostavlja da ljudi ocjenjuju što je kandidat napravio za određenu sredinu pa bi mogli oprostiti i načelniku koji je osuđen da je na račun općine "izija stado janjaca", a sada se ponovno kandidira.
Radio je i za Zorana Milanovića i za Andreja Plenkovića. Prvi mu, kaže, nije zamjerio što je doveo Plenkovića na vlast, jer je kampanju vjerodostojno temeljio na brendu mladog političara Plenkovića. Ne želi odgovoriti koliko je od brenda, koji je uvijek obećanje pa izvršenje istog od tog slogana, ostalo kod Andreja Plenkovića, ali kaže da se evidentno radi o zamoru materijala i prokletstvu trećeg mandata.
On sigurno dugo traje, dodaje Malešević, kao i Milanović, ali Milanović je imao pauzu pa bi možda za Plenkovića bilo dobro da se negdje skloni i možda ponovno kandidira. Potencijala za to ima Kolinda Grabar Kitarović, ali ne i Ivo Josipović koji to više sam ne želi. Za Milanovićevu prvu kampanju radio je kao volonter, a na kritike je li mu možda zbog toga predsjednik Republike pogodovao, samo se nasmijao.
Ljut je, kaže, na samog sebe što je uopće radio novi slogan jer je predsjednik s karakterom bio odličan. Išao je logikom da je Donald Trump dva puta pobijedio na izborima i jednom izgubio s istim sloganom Make America Great Again, ali u stožeru je odlučeno da se napravi nešto novo. Za slogan Predsjednik za predsjednika kaže da je odlično pogođen i da ga mogu nositi samo veliki dečki poput Milanovića, Mesića ili Josipovića. Kolinda Grabar Kitarović, mogla je imati slogan Predsjednicu za predsjednicu.
Malešević samo tako bahato sebe uspoređuje s Picassom , katastofa od Ne Možemovca .