Franjo Glaser (1913.-2003.) bio je jedan od najvećih vratara u povijesti ovih prostora, legenda beogradskog BSK i zagrebačkog Građanskog, te reprezentativac Kraljevine Jugoslavije (35 nastupa), Banovine Hrvatske i Nezavisne Države Hrvatske (ukupno 11 nastupa).
O Glaseru, mitskoj vratarskoj pojavi, dobar glas pronio se širom Europe, pa je tako jedan engleski nogometni portal zabilježio kako je veličanstveni Osječanin između 1933. i 1949. godine, braneći za BSK, Građanski, Partizan i splitski Mornar, nanizao čak 1225 nastupa među vratnicama. Uza sve svoje vratarske vrline, Glasera je pratio glas “crne mačke” za izvođače jedanaesteraca. Navodno je imao zastrašujuću statistiku; primio je samo 21 pogodak iz čak 94 penala koje su mu pucali!
Legendarni igrač Dinama bio je hladnokrvni ubojica. Njegova izjava je jeziva, a presudu je dočekao s osmijehom
Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.
Pretplatite se na sadržaj s potpisom.
Hoće li novi šef Feda štititi njegovu neovisnost od Bijele kuće
Trumpov ekonomski saveznik u najužem krugu za Powellova nasljednika, očekuje se da će predsjednik ime kandidata objaviti početkom 2026., nakon čega slijedi potvrda u Senatu
Ljudi su bijesni, ali znalo se što će se dogoditi. Tko je kriv? Mlađa populacija, evo i zašto
Poluvrijeme će na Svjetskom prvenstvu trajati duže, igrači će imati stanke za osvježenje, a cijelo natjecanje imat će natruhe zabavnog programa koje je u skladu sa zahtjevima suvremene publike i komercijalnih partnera
Zašto lijeve stranke ne odaju počast Franji Tuđmanu
Iskustva drugih zemalja pokazuju da se državničke figure mogu pretvoriti u konsenzualne nacionalne simbole, ali tek kad prestanu biti oruđe dnevne politike
Monstruozno je 'klečavcima' uvaljivati ubojstva žena! Hoće li sutra netko zabranjivati Gay Pride?
Najpametnije što bi molitelji mogli napraviti jest da pozovu žene da mole zajedno s njima. I uz njih.
Ima li smisla zagrebački kolodvor seliti 200 metara? Pitali smo to prometne stručnjake i prijevoznike, ovo su nam rekli
Da autobusni i željeznički kolodvor budu što bliže, veliki je plus, ističu u Gradu, a jednog dana kad se denivelira pruga koja metropolu praktički dijeli na dva dijela, dodaju, prometna povezanost s četvrtima poput Donjeg grada i Trnja bit će bolja
Ima ih kojima smeta Država Hrvatska, bilo kako se ona zvala! Zato mora tu biti i smrdljivi upljuvak! Fuj!