Ultra Europe Festival u Splitu

Organizatori: Nije lako zadržati Ultru u Hrvatskoj. Troškovi organizacije iznose 60 mil. kuna

Foto: Goran Jakus/PIXSELL
11.07.2015., Split - Drugi dan ULTRA Europe 2015 glazbenog festivala na Poljudu. DJ Dash Berlin. Photo: Goran Jakus/PIXSELL
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
11.07.2015., Split - Drugi dan ULTRA Europe 2015 glazbenog festivala na Poljudu. Festivalska moda. Photo: Davor Puklavec/PIXSELL
Foto: ULTRA/Rukes.com//PIXSELL
11.07.2014., Split - Velik broj mladih okupljen na Poljudu na ULTRA Europe glazbenom spektaklu koj ise odrzava od 11. do 13. srpnja. Photo: ULTRA/Rukes.com//PIXSELL
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
10.07.2015., Split - Nastup dua Galantis na prvom danu Ultra Europe glazbenog festivala na Poljudu. Photo: Davor Puklavec/PIXSELL
Foto: PR FOTO
Ultra Europe Festival
Foto: PR FOTO
Ultra Europe Festival
31.05.2016.
u 07:34
Priče o mogućem odlasku Ultre iz Hrvatske i ove su se godine, kao i prošlih, iznova 'aktivirale' mjesec-dva uoči samog festivala, koji ima nesumnjivo veliku važnost za turizam, gospodarstvo i promociju Splita, županije i cijele Hrvatske.
Pogledaj originalni članak

Troškovi organizacije 4. festivala elektronske glazbe Ultra Europe u Splitu i na otocima od 14. do 20. srpnja iznose oko 60 milijuna kuna, a u tome je vrlo važna financijska podrška hrvatskih institucija, o kojoj djelomično ovisi i daljnji ostanak festivala u Hrvatskoj, doznaje se iz tvrtke organizatora Adria MM.

Priče o mogućem odlasku Ultre iz Hrvatske i ove su se godine, kao i prošlih, iznova ''aktivirale'' mjesec-dva uoči samog festivala koji ima nesumnjivo veliku važnost za turizam, gospodarstvo i promociju Splita, županije i cijele Hrvatske.

"Sigurno je da Ultra Europe festival ima vrlo pozitivne efekte na turistički promet Splita, Splitsko-dalmatinske županije, ali i Hrvatske u cjelini. Također, tu su i znatni promotivni efekti za Hrvatsku kao turističku destinaciju te je u skladu s time HTZ kroz ''Program potpore manifestacijama'' taj festival u 2014. podržao sa 600 tisuća kuna, u 2015. s 900 tisuća kuna, dok se za ovu godinu pregovara podrška u sklopu aktivnosti udruženog oglašavanja od 600 tisuća kuna", iznose iz Glavnog ureda HTZ-a.

Napominjući kako detalje iz strukture troškova organizacije ne mogu iznositi zbog poslovnih tajni i ugovornih obveza, direktor komunikacija Festivala Luka Jureško ističe da im je najvažnija potpora hrvatskih institucija te da su, kako kaže, "izuzetno zadovoljni potporom koju pružaju grad Split i županija i nadamo se da će i Ministarstvo turizma te HTZ prepoznati važnost koju Ultra ima za hrvatski turizam i gospodarstvo te ga također poduprijeti".

Naglašava i da će organizatori i partneri učiniti sve kako bi festival i dalje ostao u Hrvatskoj, ali i da je rano reći hoće li taj festival i iduće godine biti u Hrvatskoj jer to, osim o vlasnicima licencije, američkoj produkcijskoj organizaciji Worldwide Entertainment te ponudama za organiziranje tog festivala na drugim lokacijama u Europi, ovisi i o podršci hrvatskih lokalnih i državnih institucija.

"Nije lako zadržati Ultru u Hrvatskoj, jer rast i popularnost festivala osim većih troškova donosi i sve veći broj ponuda zemalja koje ga žele preuzeti, pa tako tih ponuda ima i ove godine iz velikih europskih metropola", kaže Jureško .

Festival bi u Splitu trebao biti i iduće godine, no to će se, kako kažu, najvjerojatnije znati tek iza jeseni, odnosno do kraja ove godine, kada se takve odluke donose. "Ono što je sigurno jest da je Ultra Europe svjetski prepoznat festival, čija je popularnost neupitna. I ove se godine stadion Poljud već sada lijepo puni, očekujemo još više posjetitelja i više potrošnje", kaže Jureško iznoseći kako se samo u srpnju zbog Ultre turistički promet u Splitu povećava za više od 30 posto.

Objašnjava i da se velika globalna popularnost tog festivala, na kojem se ove godine u sedam dana očekuje više od 150 tisuća posjetitelja iz više od 140 zemalja svijeta, temelji na konceptu i znanju vlasnika licencije, lokalnih organizatora i svjetski poznatih producenata koji dolaze zbog toga u Hrvatsku, od kojih neki rade i za američki Super Bowl.

"Vrijednost njihovog 'know-how' koncepta ogleda se i u već dugoj, četrnaestogodišnjoj tradiciji prvog Ultra festivala u Miamiju, koji je i nakon toliko godina ove godine opet proglašen najboljim festivalom u svijetu i opet je rasprodan", zaključuje Jureško.

>>Zbog prirodnih ljepota Split se izdvojio od ostalih Ultra festivala

ISTRAŽUJEMO

Kako početi investirati i planirati mirovnu? Evo zašto o tome trebate razmišljati već u dvadesetima

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 5

Avatar mojrodjo
mojrodjo
08:22 31.05.2016.

Pa neka zarada pokrije troskove i ostane jos punooo. A ne sve na crno u dzep rvatne

DU
Deleted user
12:24 31.05.2016.

Nije to nuklearna fizika, ako se Splitu isplati jer strpa lovu od noćenja i potrošnje i promovira se, treba platiti proviziju onima koji su im u tome pomogli... Čist račun duga ljubav.... Da uhljebi znaju sami ne bi im trebao Worldwide Entertainment....

KI
killthesnake
10:27 31.05.2016.

Ako se ne pokrivaju ( u što sumnjam) neka odustanu , niti jedan biznis se ne radi da na kraku bude minusa.