PROMO

Nikola Marjanović ugrijao atmosferu u Splitu

Foto: Promo
Nikola Marjanović ugrijao atmosferu u Splitu
Foto: Promo
Nikola Marjanović ugrijao atmosferu u Splitu
Foto: Promo
Nikola Marjanović ugrijao atmosferu u Splitu
Foto: Promo
Nikola Marjanović ugrijao atmosferu u Splitu
Foto: Promo
Nikola Marjanović ugrijao atmosferu u Splitu
Foto: Promo
Nikola Marjanović ugrijao atmosferu u Splitu
Foto: Promo
Nikola Marjanović ugrijao atmosferu u Splitu
12.10.2018.
u 10:00
Julius Meinl je caffe baru ''Odmah iza'' i svim njegovim gostima poklonio koncert Nikole Marjanovića jer je upravo u tom ugostiteljskom objektu ispisano najviše stihova na temu prijateljstva, u sklopu inicijative ''Družite se uz kavu i stih''
Pogledaj originalni članak

U četvrtak, 11. listopada je u Splitu, u caffe baru ''Odmah iza'' održan koncert Nikole Marjanovića pod pokroviteljstvom Julius Meinla. Poznati strani i domaći rock hitovi stvorili su odličnu atmosferu i rasplesali sve prisutne. Osim u glazbenoj poslastici, posjetitelji su mogli uživati u mirisnoj Julius Meinl kavi i specijalnom, osvježavajućem Cold Brew koktelu.

Foto: Promo
Nikola Marjanović ugrijao atmosferu u Splitu

Julius Meinl je caffe baru ''Odmah iza'' i svim njegovim gostima poklonio koncert Nikole Marjanovića jer je upravo u tom ugostiteljskom objektu ispisano najviše stihova na temu prijateljstva, u sklopu inicijative ''Družite se uz kavu i stih''. Ova se inicijativa održava na Međunarodni dan kave, 1. listopada, a ove godine, svatko tko je s prijateljem ili prijateljicom na jednoj od Julius Meinl partner lokacija diljem Hrvatske, napisao stihove o prijateljstvu, mogao je uživati u besplatnoj šalici omiljenog Julius Meinl napitka - kave ili čaja.

Foto: Promo
Nikola Marjanović ugrijao atmosferu u Splitu

«1. listopada, na Međunarodni dan kave, u ovom je caffe baru skupljeno čak 238 listića predivne poezije. Time je «Odmah iza» zaslužno odnio prvu nagradu - koncert vrhunskog glazbenika, Nikole Marjanovića - a u kojem smo svi zajedno uživali. Inicijativi ''Družite se uz kavu i stih'' cilj je bio potaknuti ljude da se što više druže uživo pa bih ovom prilikom željela apelirati da u užurbanoj svakodnevici ipak odvojite malo vremena biti off-line i uživati u druženju s dragim osobama. Naravno, uz šalicu vrhunske Julius Meinl kave ili čaja, jer tada je druženje još ugodnije», izjavila je Katarina Zekić, marketing menadžer Julius Meinl Bonfanti d.o.o.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr