140. godišnjica

Novo lice Muzeja za umjetnost i obrt za novo desetljeće

Foto: Nikola Zelmanović, Vedran Benović
Foto: Nikola Zelmanović, Vedran Benović
Foto: Nikola Zelmanović, Vedran Benović
Foto: Nikola Zelmanović, Vedran Benović
23.01.2020.
u 13:37
Muzej za umjetnost i obrt obilježit će 140. godišnjicu postojanja i ulazak u novo desetljeće novim vizualnim identitetom iza kojeg stoji ekipa iz studija Šesnić & Turković.
Pogledaj originalni članak

Povodom velike obljetnice u kojoj Muzej za umjetnost i obrt obilježava 140 godina postojanja kao jedan od najvećih i najstarijih hrvatskih muzeja, predstavljen je novi vizualni identitet koji potpisuju cijenjeni kreativci iz studija Šesnić & Turković.

"Svjesni smo zahtjeva koje nove generacije i dinamičan tehnološki napredak postavljaju pred muzeje. Stoga smo pokrenuli niz aktivnosti s ciljem osuvremenjivanja postava koristeći nove IT tehnologije i interpretacije muzejskih sadržaja kao dijaloga inspirativne prošlosti i dinamične sadašnjosti u kojoj se intenzivno mijenjamo za izazove u budućnosti. Novi vizualni identitet samo je korak k ostvarenju naših ciljeva i ispunjenju potencijala koji muzej ima‟, istaknuo je ravnatelj Muzeja Miroslav Gašparović.

Foto: Nikola Zelmanović, Vedran Benović
Foto: Nikola Zelmanović, Vedran Benović
Foto: Nikola Zelmanović, Vedran Benović
Foto: Nikola Zelmanović, Vedran Benović

„Novim identitetom Muzej predstavlja novi pravac u radu, ali ne odbacuje svoje temelje kao sakupljača umjetnosti iz svih povijesnih razdoblja – jednakim će žarom prezentirati dizajn i fotografiju iz 21. stoljeća! Nama je čast da smo u društvu Ivana Picelja i Borisa Ljubičića kao treći dizajneri njihovog vizualnog identiteta‟, istaknuo je Goran Turković.

„Što se tiče dizajna, logotip je dizajniran po istim uzusima koji su vrijedili prije 60 godina, a vrijede i danas. Tako da se nadamo da će i naš logo živjeti bar 25 godina, kao prethodna dva. Vizualni identitet je zamišljen kao crno-bijela platforma koja služi za isticanje iznimno bogatog i raznolikog sadržaja koji muzej nudi. Iako je vizualni identitet podređen sadržaju koji prezentira, on neupitno ima snagu kojom jasno komunicira s javnošću te jednako tako dovoljno karaktera da gradi brand. Kao korporativna tipografija odabran je Brenner nagrađivanog hrvatskog tipografa i profesora Nikole Đureka‟, nadovezao se njegov kolega iz studija Marko Šesnić.

Dizajnerski studio Šesnić & Turković osmislili su i novi krovni slogan 'See Art Where Others Don’t', odnosno 'Vidi umjetnost gdje drugi ne vide'. Brojne inačice tog slogana bit će baza buduće komunikacije Muzeja za umjetnost i obrt. Novim sustavom slogana, Muzej postaje jedna od rijetkih muzejskih kuća koja predstavlja najraznolikije vidove umjetničkog rada te njime pozivaju javnost da dijele njihovu vizuru.

Muzej pored novog vizualnog identiteta 140. godišnjicu obilježava i brojnim planovima za budućnost, a pripremaju se brojne izložbe, novi postavi u Zbirci dizajna i Zbirkama fotografije i fotografske opreme, izmijenjeni postavi u zbirkama satova, bjelokosti, stakla, metala i keramike, izložbu donacije visoke mode cijenjenog baletana hrvatskih korijena Yelka Yureshe, izdavanje prve monografije o povijesti Muzeja te međunarodni simpozij na temu uloge stalnih postava muzeja u suvremenom svijetu.

„Planovi za budućnost usmjereni su ka kontinuiranom razvoju, osuvremenjivanju i transformiranju MUO-a u mjesto susreta prošlosti i budućnosti različitih generacija posjetitelja s različitim interesima‟, dodao je ravnatelj Gašparović.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.