Nova stranica

S brendom My Ballerinas Borovo osvaja i tržište EU

Foto: Marko Prpić/Pixsell
Borovo balerinke
Foto: Marko Prpić/Pixsell
Borovo Gordan Kulundžić
Foto: Marko Prpić/Pixsell
Borovo balerinke
Foto: Marko Prpić/Pixsell
Borovo Gordan Kulundžić
Foto: Marko Prpić/Pixsell
Borovo balerinke
Foto: Marko Prpić/Pixsell
Borovo balerinke
Foto: Marko Prpić/Pixsell
Borovo balerinke
Foto: Marko Prpić/Pixsell
Borovo balerinke
Foto: Marko Prpić/Pixsell
Borovo Gordan Kulundžić
Foto: Marko Prpić/Pixsell
Borovo Gordan Kulundžić
Foto: Marko Prpić/Pixsell
Borovo Gordan Kulundžić
Foto: Marko Prpić/Pixsell
Borovo Gordan Kulundžić
15.04.2015.
u 10:00
U tvrtki se okreću “uzbrdo”, Švedskoj, Francuskoj, Njemačkoj..., a kod kuće računaju i na socijalno odgovornu notu
Pogledaj originalni članak

Kada bi se samo svaki sedmi građanin jedanput godišnje pojavio u njihovu dućanu, u Borovu ne bi strahovali ni za budućnost tvrtke ni za radna mjesta, kazao je jučer predsjednik uprave Borova Gordan Kolundžić, objavivši kako je nakon dugog i mukotrpnog procesa provedena predstečajna nagodba te se vukovarska tvrtka okreće samoodrživosti i ovisnosti samo o svome radu.

Borovo je u predstečajnu nagodbu ušlo sa 168 milijuna kuna duga. Nakon otpisa kamata i 30% glavnice u prvoj skupini vjerovnika (država), otpisa kamata u drugoj (banke) te otpisa 30% glavnice i kamate u trećoj skupini (dobavljači), predstečajna nagodba završena je sa 68 milijuna kuna gubitka, što nije neodrživa pozicija, smatra Kolundžić. To više što je Borovo od HBOR-a dobilo kredit od 36 milijuna kuna koji koristi za restrukturiranje financijskog oblika djelovanja firme pa je uvjeren kako će, nakon operativnih gubitaka (180 mil. kn u 2012., 47 mil. u 2013. te lanjskih 25 mil. kn), Borovo ovu godinu konačno završiti pozitivnim rezultatom.

My Ballerinas

U tomu bi mu trebala pomoći i nova strategija i brend My Ballerinas, linija balerinki od prirodnih i kvalitetnih materijala, koje su, od dizajna do proizvodnje, ručni rad najmanje 22 radnika tvornica u Vukovaru i cjenovno prihvatljive, istaknuto je jučer. A očekivanja su velika – i ne samo od prodaje na domaćem nego i na inozemnom tržištu gdje se, kako tvrdi Kolundžić, “okreću uzbrdo” – Francuskoj, Njemačkoj, Švedskoj i drugim tržištima s višim cjenovnim razredom, dok se kod kuće, gdje je cijena jedini kriterij, nadaju i socijalno odgovornoj noti.

– Kao kupci Borova pojavljuju se samo MUP i MORH i nijedna druga državna firma, lokalna zajednica ili grad. No nadam se da će svijest naših ljudi i kvaliteta naših proizvoda promijeniti tu situaciju – napominje Kolundžić. Borovo je lani proizvelo 400 tisuća pari cipela u obje proizvodnje (gumena i kožna), a maksimalan kapacitet im je pola milijuna pari.

>>Borovu prvi put nakon 22 godine odblokiran račun

>>Tko je zaslužan za ponovno pokretanje proizvodnje u borovskoj remenjari?

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 4

TO
tonkica
10:16 15.04.2015.

meni su modeli odlicni, ako su i jos ugodni sigurno necu stati samo na jednom paru! I Borovo bravo, mladi dizajneri kojima ste dali priliku usitinu rade odlican posao

HR
Hrabraja
10:16 15.04.2015.

Zao mi je ljudi u borovu ali tko ce kupiti te cipele. Imala sam priliku traziti firmu koja bi proizvodila tekstilne proizvode za cijelu EU ali nisam mogla naci tvornicu koja je spremna promjeniti svoj dizajn ili prouzvodnju. uporno neke stare baba diktiraju modu koja se ne prodaje. npr. uzmite HTV i njihove stiliste, pa nema razlike dnevnik 1976 i 2015.