objavili kvartalne rezultate

Platforma za smještaj Airbnb očekuje da će zbog inflacije porasti broj iznajmljivača

Foto: REUTERS/Dado Ruvic/Illustration/File Photo
Airbnb
Foto: CHARLES PLATIAU/REUTERS/PIXSELL/REUTERS/PIXSELL
FILE PHOTO: Airbnb logo is seen on a little mini pyramid under the glass Pyramid of the Louvre museum in Paris
Foto: GABRIELLE LURIE/REUTERS/PIXSELL
Airbnb
17.02.2022.
u 23:45
Izvršni direktor Airbnb-a Brian Chesky otkrio je kako su korisnici počeli rezervirati smještaj za ljetnu sezonu ranije ove godine
Pogledaj originalni članak

Internetska platforma za najam stanova i apartmana sa simpatijama gleda na rastuću inflaciju u vodećim zapadnim gospodarstvima nadajući se da će to znatno povećati ponudu. Sve viša inflacija mogla bi motivirati ljude na oglašavanje svojih kuća i stanova na Airbnb-u, izjavio je za Financial Times suosnivač i izvršni direktor Brian Chesky.

800 milijuna pretraga

- Smatramo da je vjerojatno najveće područje rasta među pojedinačnim iznajmljivačima. Razlog zašto je tome tako jest inflacija koja predstavlja pritisak na kućanstva širom svijeta te ona traže ekonomske prilike kako bi mogla izdržati ova zahtjevna vremena - pojasnio je prvi čovjek kompanije.

Airbnb je uveo kategoriju oglasa pod nazivom "Fleksibilan sam" kojim se ističu oglasi za nekretnine korisnicima koji nemaju posebne preferencije što se tiče mjesta i datuma korištenja. Od svibnja prošle godine ta je kategorija korištena u više od 800 milijuna pretraga oglasa.

Izvršni direktor Airbnb-a Brian Chesky otkrio je kako su korisnici počeli rezervirati smještaj za ljetnu sezonu ranije ove godine. K tome, rezervacije za mjesece u špici ljetne sezone za četvrtinu su više nego 2019. godine. Airbnb-ov optimizam oko oporavka turističkog sektora u skladu je s očekivanjima kartičarske kompanije American Express koja je prošloga mjeseca objavila kako su rezervacije putovanja u siječnju skočile 44 posto u odnosu na isto razdoblje 2019. godine. American Express smatra da će eventualni novi sojevi koronavirusa imati "vrlo mali utjecaj" na osobnu potrošnju.

U tom kontekstu, Airbnb je objavio kako pojava omikrona nije izazvala poremećaje kakvima je kompanija svjedočila na vrhuncu vala delta soja. Što se tiče rezultata za četvrto tromjesečje, Airbnb je objavio prihode od 1,5 milijardi dolara koji su 78 posto viši nego u istom razdoblju 2020. te 38 posto viši nego 2019. godine. Rezervacije su porasle 59 posto u odnosu na 2020., ali su i dalje tri posto niže nego prije pandemije.

Neto dobit 55 mil. dolara

Viši prihodi mogu se zahvaliti 30-postotnom rastu prosječne cijene najamnine od 153,61 dolar. U ovom tromjesečju kompanija očekuje prihode između 1,41 i 1,48 milijardi dolara. Prema podacima FactSeta, objavljeni rezultati što se tiče prihoda i rezervacija u skladu s očekivanjima Wall Streeta.

Uz oštru štednju te niži iznos isplaćenih bonusa u dionicama, kompanija je ostvarila 55 milijuna dolara neto kvartalne dobiti, znatno iznad očekivanja od 33 milijuna dolara. Pri tome je operativna dobit (EBITDA) od 333 milijuna dolara najviša u povijesti kompanije.

VIDEO Turistkinja oduševljena "običajem" u Hrvatskoj: "Ne znam je li tako u velikim gradovima, ali ovo je divno."

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.