Nastavlja se trend rasta

Dobit Adrisa rasla 14 posto, samo u turizam ulaže se 430 milijuna kuna

Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
storyeditor/2022-04-28/PXL_080422_92897704.jpg
Foto: Marko Prpic/PIXSELL
Zagreb: Poslovnica Croatia osiguranja
Foto: Marko Prpic/PIXSELL
Zagreb: Poslovnica Croatia osiguranja
30.04.2022.
u 07:10
Turistički segment ostvario je prihode od prodaje robe i usluga od 100 milijuna kuna, dvostruko više nego u prva tri mjeseca 2021.
Pogledaj originalni članak

Adris grupa u prvom je tromjesečju ove godine ostvarila 12,2 milijuna kuna neto dobiti, 14% više nego u istom prošlogodišnjem razdoblju. Ukupan prihod iznosio je 1,19 milijardi kuna, što je za 11% više u usporedbi s prvim tromjesečjem 2021. Prihod od prodaje robe i usluga iznosio je 1,11 milijardi kuna i za 16% je veći u odnosu na lanjski rezultat, a konsolidirana dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) 173 milijuna kuna, što je rast od 4%, priopćili su i te kompanije.

Vidljiv je rast svih Adrisovih poslova. Croatia osiguranje, ističe se, učvrstilo je lidersku poziciju, ostvarujući rast i premije, i dobiti, i tržišnog udjela. Ostvarena je ukupna bruto zaračunata premija u Hrvatskoj u iznosu od 957 milijuna kuna, što je, u usporedbi s istim prošlogodišnjim razdobljem, rast od 14%. Tržišni udio iznosi 29,1 posto, pri čemu je u prvom tromjesečju ostvaren rast od 1,5 postotnih bodova.

Konsolidirana bruto zaračunata premija, uključujući i regionalne podružnice, iznosi 1,139 milijardi kuna, što je za 16% više u usporedbi s prvim tromjesečjem prošle godine. Ostvarena je konsolidirana neto dobit od 134 milijuna kuna, što predstavlja rast od 4%. Nastavljena je i digitalizacija poslovanja, a ukupna ulaganja u ovaj segment u 2022. godini iznose više od 100 milijuna kuna.

Turistički segment ostvario je prihode od prodaje robe i usluga od 100 milijuna kuna, dvostruko više nego u prva tri mjeseca 2021., odnosno 89% realizacije iz 2019. Operativna dobit na prošlogodišnjoj je razini, uz napomenu da je tvrtka u prvom tromjesečju prošle godine ostvarila 24 milijuna kuna prihoda od COVID potpora. Planirana ulaganja u turizam u 2022. iznose 430 mil. kuna, a najveći dio odnosi se na rekonstrukciju zagrebačkog hotela Panorama. Više od 100 milijuna kuna uložit će se i u podizanje kvalitete kampova, a nastavljene su i pripreme na dvama strateškim turističkim projektima - zagrebačkom hotelu Westin te splitskom hotelu Marjan.

Cromaris je u prvom tromjesečju ostvario prodaju od 3160 tona ekvivalenta svježe ribe, 20% više nego u prva tri mjeseca prošle godine. Na izvoznim tržištima ostvaren je količinski rast od 24%, ponajprije zahvaljujući snažnom rastu na tržištima Italije i Španjolske. Cromaris i nadalje ostvaruje visok udio od prodaje na inozemnim tržištima – 91% količinske prodaje i 92% prihoda od prodaje. U portfelju diferenciranih proizvoda, koji su u prvom tromjesečju činili 36 posto prihoda, najveći rast ostvaruju novouzgojene vrste ribe – gof i zubatac. Prihodi od prodaje iznose 157 milijuna kuna, što predstavlja rast od 25%. EBITDA iznosi 24 milijuna kuna, što je rast od 6%, a neto dobit 7,7 milijuna kuna. Ističe se kako Cromaris nastavlja provođenje transformacijskih inicijativa s naglaskom na profitabilnosti. 

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.