NISSAN MURANO

Više nije poseban poput venecijanskog stakla, ali sada je još luksuzniji i sigurniji

Foto: nissan
Nissan Murano
Foto: nissan
Nissan Murano
Foto: nissan
Nissan Murano
Foto: nissan
Nissan Murano
23.04.2014.
u 15:32
Za američko tržište predstavljen je samo 3,5-litreni V6 agregat sa 260 konjskih snaga
Pogledaj originalni članak

Ostalo je samo zvučno ime, a Nissan je s trećom generacijom Murana odustao od vizualne poveznice sa svjetski poznatim znamenitim staklom koje se više od sedam stoljeća proizvodi na istoimenim otočićima u venecijanskoj laguni koju je promovirao na svome najvećem i najluksuznijem SUV-u još 2003. godine.

Lakši za 60 kilograma

Međutim, novi Murano nastavlja tradiciju posebnog vizualnog identiteta, a izgledom se uskladio sa svojom manjom Nissanovom SUV/crossover braćom Qashqaijem, X-Trailom i Jukeom. Sprijeda je još izraženija V-motion maska i svjetla u obliku bumeranga.

Japanci su za premijerno prikazivanje svog novog SUV-a izabrali Autoshow u New Yorku (18. do 27.4.), baš kao što su u Detroitu lani predstavili koncept Resonance, na kojem se novi Murano temelji. Amerikanci su poznati ljubitelji velikih terenaca pa ne čudi da je za premijeru izabran baš SAD. Cjelokupni tehnički podaci još nisu objavljeni, ali poznat je jedan motor, 3,5-litreni V6 sa 260 KS uparen sa kontinuiranim automatskim mjenjačem Xtronic. Birati se može prednji ili 4x4 pogon.

Foto: nissan

Zbog smanjenja mase od 60 kg i bolje aerodinamike (koeficijent otpora zraka Cd=0,31), procjenjuje se da će trošiti 20 % manje goriva.

Vrhunska sigurnost

Dakako, na Starom kontinentu, gdje su mu glavni konkurenti ugledni njemački SUV-ovi poput BMW-a X5 i Audija Q5, će biti ponuđen i za europske kupce mnogo zanimljiviji dizelski motor. Ali, za njega još nema konkretnih podataka.

Unutrašnjost odiše luksuzom, što se od ove klase i očekuje. Instrumentnom pločom dominira 8-inčni ekran visoke rezolucije kao dio najmodernijeg NissanConnect sustava s navigacijom, mobilnim aplikacijama i ostalim multimedijskim funkcijama. Za vrhunsku sigurnost se brine Nissanov “sigurnosni štit” koji sadrži sustav za izbjegavanje frontalnog sudara, održavanje vozačeve pozornosti, prepoznavanje prometnih znakova, nadzor skretanja iz voznog traka...

Na tržište stiže tijekom godine, a cijene još nisu poznate. Aktualan Murano 2,5 dCi stoji 419.000 kuna.

ISTRAŽUJEMO

Kako početi investirati i planirati mirovnu? Evo zašto o tome trebate razmišljati već u dvadesetima

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.