DIGITALNE VJEŠTINE

Treća Škola budućnosti učenicima otvara vrata virtualnog svijeta i robota

Foto: Magdalena Mikulić
Treće izdanje projekta Škola budućnosti
Foto: stemi arhiva
Treće izdanje projekta Škola budućnosti
Foto: stemi arhiva
Treće izdanje projekta Škola budućnosti
Foto: stemi arhiva
Treće izdanje projekta Škola budućnosti
Foto: stemi arhiva
Treće izdanje projekta Škola budućnosti
Foto: Nika Mokos/Inia Herenčić/ORQA
Treće izdanje projekta Škola budućnosti
Foto: Nika Mokos/Inia Herenčić/ORQA
Treće izdanje projekta Škola budućnosti
Foto: Nika Mokos/Inia Herenčić/ORQA
Treće izdanje projekta Škola budućnosti
Foto: Helena Mikulić
Treće izdanje projekta Škola budućnosti
02.02.2023.
u 12:28
U trećem izdanju projekta Škola budućnosti više od 400 učitelja i 4000 učenika zakoračiti svijet umjetne inteligencije, robotike, dronova, interneta stvari  i proširene stvarnosti, a dolaze i 2 nova projekta
Pogledaj originalni članak

Krenula je nova sezona projekta Škola budućnosti u kojoj će više od 400 učitelja i 4000 učenika zakoračiti svijet umjetne inteligencije, robotike, dronova, interneta stvari (IoT)  i proširene stvarnosti (AR). “Napravili smo ogroman iskorak. Uz prisutnost u većem broju škola, čak više od 100 škola u odnosu na prošlu godinu, uveli smo i nova dva programa. Tako su, ove školske godine, uz umjetnu inteligenciju škole mogle još birati između programa Robotike, u sklopu kojeg učenici izrađuju hexapod robota za istraživanje Marsa te Greentech programa u sklopu kojeg uče kako koristiti tehnologiju u proizvodnji hrane, što je jedan od globalnih izazova. Riječ je o novom Stemi programu kojim želimo djecu više povezati s prirodom tako da će tu osim učenja o IoT tehnologiji biti i puno znanosti o podacima te učenja kako uzgojiti vlastite biljke“, ističe Marin Trošelj, osnivač i direktor tvrtke Stemi koja sudjeluje u organizaciji projekta.

Zahvaljujući hrvatskim startupima Orqa i Equinox, nova sezona projekta Škola budućnosti u hrvatske učionice donosi napredne tehnologije. S Equinoxom će se po prvi put školski prostor pretvoriti u virtualni muzej o budućnosti, koristeći tehnologiju proširene stvarnosti. Nalik ranije planetarno popularnoj igrici Pokemon Go, učenici će interaktirati s virtualnim likovima, odgovarati na njihova pitanja te pritom istraživati, a bit će i u mogućnosti osvajati vrijedne nagrade na kraju projekta.

Foto: stemi arhiva
Treće izdanje projekta Škola budućnosti

“Naša misija, kao jednog od tehnoloških lidera u telekom industriji, je razvojem tehnologije i stvaranjem digitalnog društva svima pružiti jednake mogućnosti za učenje, stvaranje i napredak. Razvoj digitalnih vještina jedan je od glavnih fokusa našeg poslovanja i zbog toga s projektima poput Škole budućnosti nastojimo unaprijediti digitalizaciju društva, ali i sami učiti od mladih generacija. Dodatno, cilj nam je povećati interes žena za STEM i razvijati nove generacije tech liderica što će biti jedan od naših glavnih fokusa u novoj generaciji Škole budućnosti. Vjerujemo da će naši zaposlenici, a posebno zaposlenice, koji su mentori na ovom projektu i direktno rade s učenicima svojim primjerom, znanjem i poslovima kojima se bave inspirirati buduće generacije za poslove budućnosti”, objašnjava Ivan Skender iz A1 Hrvatska.

Na završnom će se eventu organizirati natjecanje za najmlađe u vožnji dronova. U sklopu pripreme za natjecanje, škole će dobiti simulator i kontroler tvrtke Orqa koja proizvodi trkaće dronove na kojima će učenici imati priliku dobro izbrusiti svoje vještine letenja prije samog događaja.

“Činjenica da projekt Škola budućnosti ulazi u svoje treće izdanje u ne samo rekordnim, već impresivnim i uzlaznim brojkama, pokazuje da postoji ogroman interes učenika i učitelja za najsuvremenijim tehnologijama i u današnjem obrazovnom sustavu. Također, ovaj projekt je savršen primjer što je sve moguće postići kada se udruže dvije IT platforme koje mijenjaju način na koji se uči i komunicira. S ponosom smo dio ovog projekta, koji unutar svog rastućeg ekosustava okuplja zajednicu koja stremi prema kreativnom i inovativnom“, izjavio je Izabel Jelenić, tehnički direktor Infobipa.

>> VIDEO: Dokumentarno - igrani film ''Žumberački uskoci''

što se isplati kupiti?

Električni auti će preživjeti. Njihovi kupci možda neće

Pred današnjim kupcima novih automobila poprilično je težak zadatak. Osim što su suočeni sa zapanjujućim rastom cijena vozila i višemjesečnim čekanjem na odabrani automobil – kod nekih modela rok isporuke protegnuo se i na više od godinu dana – teško je procijeniti u kakav se automobil isplati uložiti. Pogledajmo samo jednu teoretsku situaciju na primjeru vozača koji često putuje u druge europske zemlje i ruta ga obično vodi u tamošnja gradska središta. Zbog čestih i dugih putovanja primarni bi mu izbor bio dizelaš, no već danas s njim ne može u središta mnogih gradova, u kojima su, pak, dobrodošli električni automobili. No dugačak put s električarem podrazumijeva umijeće kombiniranja rute i lokacija punionica te dovoljno vremena za dopunjavanje baterije. Na pitanje isplati li se kupnja električnog automobila nema jednoznačnog odgovora.Imate li novca za to, a uz to imate ili vlastito ili prikladno mjesto za punjenje po nižoj cijeni struje, nema razloga za bijeg od električara. Ako, pak, poput većine stanujete u zgradi bez vlastitog parkirnog mjesta i auto kupujete na kredit, strujići još nisu za vas

LOGIKA UKRAJINSKIH NAPADA

Napad na Krimski most se bliži, Rusi su u panici: Ne bili Ukrajincima bilo pametnije da ATACMS-e troše na istoku?

Osim strateške vojne i simboličke vrijednosti, postoji i jasna ekonomska korist slabljenja ruske vojne prisutnosti na Krimu. Činjenica da je Moskva izgubila pomorsku nadmoć u Crnom moru omogućila je Kijevu da uspostavi vlastiti brodski koridor. Nakon što je prošlog rujna samo pet teretnih brodova moglo napustiti Odesu i okolnu regiju, do ožujka je taj broj porastao na 231 — što je neosporan uspjeh za Kijev

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.