Putnička i gospodarska ikona

Što nudi novi VW: Prvi digitalizirani Bulli 2020. vozit će i na struju

Foto: VW
VW Multivan
Foto: VW
VW Multivan
Foto: VW
VW Multivan
Foto: VW
VW Multivan
Foto: VW
VW Multivan
Foto: VW
VW Multivan
Foto: VW
VW Multivan
Foto: VW
VW Multivan
Foto: VW
VW Multivan
Foto: VW
VW Multivan
Foto: VW
VW Multivan
Foto: VW
VW Multivan
29.08.2019.
u 08:07
NOVI T6.1 nudi se s učinkovitim TDI motorima snage 90, 110, 150 i 199 KS. Izvedba bez emisija, električna, raspolaže sa 112 KS, a između dva punjenja može prijeći više od 400 km
Pogledaj originalni članak

Volkswagen je nedavno pokazao novu putničku i gospodarsku inačicu šeste generacije modela koji je na cestama još od 1949. godine, a sada smo T6.1 i isprobali - na prometnicama Amsterdama i njegove okolice. U prvom je planu, naravno, putnički Multivan, poznat i kao Bulli. Veliki Volkswagen temeljito je dotjeran - donosi novi dizajn prednjeg dijela i unutrašnjosti - a među novinama su i brojni inovativni sustavi podrške vozaču, koji vožnju čine lakšom, sigurnijom i komfornijom. U Hrvatsku T6.1 stiže u listipadu.

Novo digitalno okruženje

Najnovije izdanje digitalizirano je i povezano, a obuhvaća i posljednju generaciju Volkswagenova infotainment sistema sa stalnim pristupom internetu. Ispunjeni su svi preduvjeti za integriranje digitalnog kokpita i novog infotainmenta, što je stvorilo novo digitalno okruženje prikaza informacija i kontrola. Opcijski integrirana SIM kartica (eSIM) novim 8-inčnim i 9,2-inčnim infotainment sistemima omogućava da reagiraju na glasovne komande.

Foto: VW
VW Multivan
Foto: VW
VW Multivan
Foto: VW
VW Multivan
Foto: VW
VW Multivan
Foto: VW
VW Multivan
Foto: VW
VW Multivan
Foto: VW
VW Multivan
Foto: VW
VW Multivan
Foto: VW
VW Multivan
Foto: VW
VW Multivan
Foto: VW
VW Multivan
Foto: VW
VW Multivan

T6.1 u vožnji je osjetno stabilniji od prethodnika. Novi sustavi podrške obuhvaćaju i Cross Wind Assist, koji je sada dio serijske opreme. Ovaj sustav automatski stabilizira vozilo kad počne puhati jači bočni vjetar. Nude se i brojne nove opcije, primjerice sustav aktivnog zadržavanja u voznom traku, sustav čitanja prometnih znakova koji ‘vidi’ i putokaze, Park Assist, Side Protection sustav za lakša manevriranja, Rear View Assist za sigurniju vožnju unazad, Trailer Assist za lakše manevriranje s prikolicom.

Obnovljena je motorna gama, a u ponudi će biti i električni pogon. Novi T6.1 nudi se s učinkovitim 2,0-litrenim turbodizelskim motorima snage 90, 110, 150 i 199 KS. Izvedba bez emisija, električna, stiže 2020., raspolaže sa 112 KS, a baterija kapaciteta do 77.6 kWh omogućava autonomiju veću od 400 km. Izvedbe od 150 i 199 konja nudit će se i s pogonom na sva četiri kotača.

Utovar dugačkog tereta

Gospodarska inačica Transporter također donosi vizualne novine, digitaliziranu kabinu, napredne sustave podrške, a diči se i nekim specifičnim rješenima. Posebne funkcije utovara dugačkog tereta ispod klupe na suvozačevoj strani omogućavaju utovar predmeta dugih do 280 cm. U T6.1 s produženim međuosovinskim razmakom mogu se utovariti predmeti dugi do 330 cm. Novi Transporter nudi se kao klasičan kombi, kombi s pregradom, s jednim ili dva reda sjedala u kabini. Osvježenje šeste generacije gospodarskog Transportera, poput putničkog Multivana, sada ima elektromehanički servo-upravljač. Transporter 6.1 ima i sustav automatskog kočenja nakon nesreće te pomoć pri kretanju uzbrdo. Pretinac ispod dvostruke klupe na suvozačevoj strani može se zaključati.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.