SALON DIAMANT

Minimalizam i prirodni nokti danas su in, cure vole i 'cat eye' efekt

Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Zagreb: Salon Dijamant
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Zagreb: Salon Dijamant
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Zagreb: Salon Dijamant
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Zagreb: Salon Dijamant
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Zagreb: Salon Dijamant
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Zagreb: Salon Dijamant
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Zagreb: Salon Dijamant
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Zagreb: Salon Dijamant
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Zagreb: Salon Dijamant
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Zagreb: Salon Dijamant
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Zagreb: Salon Dijamant
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Zagreb: Salon Dijamant
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Zagreb: Salon Dijamant
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Zagreb: Salon Dijamant
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Zagreb: Salon Dijamant
Foto
storyeditor/2025-12-22/PXL_191225_143704765.jpg
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Zagreb: Salon Dijamant
23.12.2025.
u 09:01
Kako bi se opstalo na tržištu potrebno je stalno unaprjeđivati ponudu i ići u korak s trendovima, govori nam vlasnica salona Dijana Zelić
Pogledaj originalni članak

U industriji njege noktiju i beauty usluga, u kojoj se trendovi mijenjaju iz sezone u sezonu, rijetki su saloni koji se mogu pohvaliti i dugovječnošću i vlastitim, sigurnijim proizvodima. Diamant Studio Dijane Zelić, specijaliziran za njegu i ugradnju noktiju, edukacije nail tehničara te razvoj profesionalnih gelova, u zagrebačkoj Dubravi na istoj adresi već 19 godina uspijeva upravo zahvaljujući spoju iskustva, praćenju trendova, stalnom unaprjeđivanju ponude i razvoju vlastitih materijala koji su, kako se danas pokazuje, bili korak ispred vremena.

– Danas je stvarno salon na svakom koraku, ali to ne znači da svi rade isto ni jednako kvalitetno – kaže Dijana Zelić, vlasnica studija. Kad je sa sestrama otvorila salon, ugradnja noktiju bila je rijetka i povremena usluga. – To se radilo za posebne prigode: vjenčanja, slavlja, važne izlaske. Nije se dolazilo svaki mjesec, kao danas – prisjeća se Dijanina sestra Nikolina Ikić. Posla je tada bilo manje, ali i konkurencije. Nokti su stajali oko 100 tadašnjih kuna, a estetika je bila potpuno drukčija. – Radilo se bez pravila kakva danas postoje. Dominirale su tipse, jako dugi nokti i duboki "french". O zdravlju prirodnog nokta tada se gotovo uopće nije govorilo, a hit su bile fluorescentne boje – ističe Nikolina.

Danas su se kriteriji bitno promijenili, kao i očekivanja klijentica. – Cure sada žele kraće, uredne, tanke, ali čvrste nokte. Bitna im je struktura, ali i to da se prirodni nokat ne ošteti. Više se ne radi samo da bi izgledalo lijepo, nego da bude dugoročno održivo – objašnjava. Upravo to razmišljanje dovelo je do jednog od najvažnijih poslovnih iskoraka, razvoja vlastitih materijala. Prije toga, važnu ulogu imale su edukacije. U vrijeme kada su započinjale put u beauty industriji, u Hrvatskoj gotovo da nije bilo adekvatnih edukacija, pa su Dijana i sestre znanje potražile izvan zemlje. Dio znanja stekla je u Njemačkoj, gdje je završila obrazovanje, a danas ih i sama vodi u Zagrebu.

– Prvo poučavam što je nokat i kako funkcionira. Bez toga nema smisla pričati o materijalima i tehnikama. Nije svaki materijal dobar za svaku klijenticu – naglašava Dijana. Iz tog iskustva te iz svakodnevnog rada u salonu proizašla je i odluka da se krene u razvoj proizvoda, pa je Diamant prije deset godina započeo s razvojem vlastitih gelova. – U jednom trenutku postalo je jasno da želimo materijal prilagoditi sebi, svom radu i stvarnim potrebama klijentica – ističe. Put do gotovog proizvoda bio je dug i zahtjevan. – Bilo je jako teško naći proizvođače koji su spremni mijenjati formulacije. To traži puno testiranja, istraživanja i strpljenja. Nijedan moj proizvod nije izašao na tržište prije nego što sam ga osobno testirala kako se ponaša na noktu, koliko traje i kako reagira na različite tipove ploče – napominje.

Poseban naglasak od početka je stavljen na sastav. Diamantovi proizvodi već godinama ne sadrže TPO, sastojak koji je od rujna zabranjen u kozmetičkoj industriji Europske unije zbog potencijalno kancerogenih, mutagenih i reproduktivno toksičnih učinaka, osobito pri dugotrajnoj i ponovljenoj izloženosti. Uz to, ne sadrže ni kemijski sastojak HEMA. – Ona je izvrsna za prianjanje, ali je i jedan od najčešćih alergena. Ako postoje sigurnije alternative, zašto ih ne koristiti? – ističe vlasnica. Takav pristup, dodaje, danas sve više prepoznaju i klijentice. – Prije se gledao samo brend. Nitko nije čitao sastav. Danas cure pitaju, zanima ih što stavljamo na nokat. I to je dobro jer tjera struku da bude odgovornija – kaže pak Nikolina.

Unatoč velikom broju salona u metropoli, vlasnica smatra da posla ima za sve, ali da se kvaliteta s vremenom sama filtrira. – Nažalost, danas svatko može raditi nokte. No klijentice su sve informiranije i znaju prepoznati kvalitetu – tvrdi Dijana Zelić. Diamant Studio danas nudi i trepavice, trajnu šminku i spray tan. Potonji je posebno tražen za evente, siguran je i za trudnice, dok se trajna šminka danas, ističe, radi znatno suptilnije nego prije. – Cilj nam je naglasiti prirodnu ljepotu, a ne napraviti efekt tetovaže – objašnjava N. Ikić.

Veliku ulogu u vidljivosti brenda danas imaju i društvene mreže. – Preporuka mi je i dalje najdraža, ali više nije dovoljna. Ako ne ideš u korak s vremenom, tržište te pregazi – kaže D. Zelić, prisjećajući se da je na početku salon promovirala dijeljenjem letaka, dok danas komunikacija ide gotovo isključivo online. Baš društvene mreže, dodaje, danas generiraju i trendove. Godinu na izmaku u salonu, ističe D. Zelić, obilježili su "Hailey Bieber" nokti i cat eye efekt. – Minimalizam je ključna riječ. Šljokice se i dalje vole, ali umjereno. French i crvena su klasici koji se uvijek vraćaju, pogotovo u blagdansko vrijeme – zaključuje.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.