Mercedes-Benz

Modernizirana ikona: nova G-klasa ostaje pravi terenac

Foto: Mercedes-Benz
U početku će se nuditi samo s jednim motorom, benzincem od 422 konja, a u Njemačkoj će stajati 107.040 eura
Foto: Mercedes-Benz
U početku će se nuditi samo s jednim motorom, benzincem od 422 konja, a u Njemačkoj će stajati 107.040 eura
Foto: Mercedes-Benz
U početku će se nuditi samo s jednim motorom, benzincem od 422 konja, a u Njemačkoj će stajati 107.040 eura
Foto: Mercedes-Benz
U početku će se nuditi samo s jednim motorom, benzincem od 422 konja, a u Njemačkoj će stajati 107.040 eura
Foto: Mercedes-Benz
U početku će se nuditi samo s jednim motorom, benzincem od 422 konja, a u Njemačkoj će stajati 107.040 eura
Foto: Mercedes-Benz
U početku će se nuditi samo s jednim motorom, benzincem od 422 konja, a u Njemačkoj će stajati 107.040 eura
Foto: Mercedes-Benz
U početku će se nuditi samo s jednim motorom, benzincem od 422 konja, a u Njemačkoj će stajati 107.040 eura
Foto: Mercedes-Benz
U početku će se nuditi samo s jednim motorom, benzincem od 422 konja, a u Njemačkoj će stajati 107.040 eura
Foto: Mercedes-Benz
U početku će se nuditi samo s jednim motorom, benzincem od 422 konja, a u Njemačkoj će stajati 107.040 eura
Foto: Mercedes-Benz
U početku će se nuditi samo s jednim motorom, benzincem od 422 konja, a u Njemačkoj će stajati 107.040 eura
Foto: Mercedes-Benz
U početku će se nuditi samo s jednim motorom, benzincem od 422 konja, a u Njemačkoj će stajati 107.040 eura
23.01.2018.
u 17:33
U početku će se nuditi samo s jednim motorom, benzincem od 422 konja, a u Njemačkoj će stajati 107.040 eura
Pogledaj originalni članak

Šest godina nakon posljednje revizije, Mercedes je predstavio novu G-klasu. Osvježenjem svoje ikone - koja se desetljećima koristila i kao Papamobil - nije podlegao trendovima pa će i nova G-klasa ostati kockasta, vizualno bliska izvorniku, ali s još izraženijim modernim dodacima.

Dakako, tehnologija je najnovija i najbolja trenutačno dostupna na tržištu, a terenske sposobnosti vrhunske. G-klasa je tako ostao jedan od rijetkih pravih terenskih automobila na tržištu, a istovremeno jedan od najluksuznijih modela. Primjerice, nudi tri 100-postotne blokade diferencijala i način rada “low range” s redukcijom raspona stupnjeva prijenosa u terenskim uvjetima, dok je na cesti još hitrija i udobnija.

U unutrašnjosti je sasvim druga priča. Za razliku od tradicionalnog vanjskog dizajna, nova G-klasa u kabini nudi pravi hi-tech moderni kokpit s 12,3-inčnim multimedijskim zaslonom i sve dostupne sustave pomoći vozaču. I dalje se proizvodi u tvornici Magna Steyr u Austriji, a početna cijena za jedini motor dostupan pri lansiranju G 500 (4,0 V8 benzinac s 422 KS i 610 Nm) je 107.040,50 eura (u Njemačkoj) što je na razini dosadašnjeg modela.

Foto: Mercedes-Benz
U početku će se nuditi samo s jednim motorom, benzincem od 422 konja, a u Njemačkoj će stajati 107.040 eura
Foto: Mercedes-Benz
U početku će se nuditi samo s jednim motorom, benzincem od 422 konja, a u Njemačkoj će stajati 107.040 eura
Foto: Mercedes-Benz
U početku će se nuditi samo s jednim motorom, benzincem od 422 konja, a u Njemačkoj će stajati 107.040 eura
Foto: Mercedes-Benz
U početku će se nuditi samo s jednim motorom, benzincem od 422 konja, a u Njemačkoj će stajati 107.040 eura
Foto: Mercedes-Benz
U početku će se nuditi samo s jednim motorom, benzincem od 422 konja, a u Njemačkoj će stajati 107.040 eura
Foto: Mercedes-Benz
U početku će se nuditi samo s jednim motorom, benzincem od 422 konja, a u Njemačkoj će stajati 107.040 eura
Foto: Mercedes-Benz
U početku će se nuditi samo s jednim motorom, benzincem od 422 konja, a u Njemačkoj će stajati 107.040 eura
Foto: Mercedes-Benz
U početku će se nuditi samo s jednim motorom, benzincem od 422 konja, a u Njemačkoj će stajati 107.040 eura
Foto: Mercedes-Benz
U početku će se nuditi samo s jednim motorom, benzincem od 422 konja, a u Njemačkoj će stajati 107.040 eura
Foto: Mercedes-Benz
U početku će se nuditi samo s jednim motorom, benzincem od 422 konja, a u Njemačkoj će stajati 107.040 eura
Foto: Mercedes-Benz
U početku će se nuditi samo s jednim motorom, benzincem od 422 konja, a u Njemačkoj će stajati 107.040 eura
Foto: Mercedes-Benz
U početku će se nuditi samo s jednim motorom, benzincem od 422 konja, a u Njemačkoj će stajati 107.040 eura
Foto: Mercedes-Benz
U početku će se nuditi samo s jednim motorom, benzincem od 422 konja, a u Njemačkoj će stajati 107.040 eura
Foto: Mercedes-Benz
U početku će se nuditi samo s jednim motorom, benzincem od 422 konja, a u Njemačkoj će stajati 107.040 eura
Foto: Mercedes-Benz
U početku će se nuditi samo s jednim motorom, benzincem od 422 konja, a u Njemačkoj će stajati 107.040 eura
Foto: Mercedes-Benz
U početku će se nuditi samo s jednim motorom, benzincem od 422 konja, a u Njemačkoj će stajati 107.040 eura
Foto: Mercedes-Benz
U početku će se nuditi samo s jednim motorom, benzincem od 422 konja, a u Njemačkoj će stajati 107.040 eura
Foto: Mercedes-Benz
U početku će se nuditi samo s jednim motorom, benzincem od 422 konja, a u Njemačkoj će stajati 107.040 eura
Foto: Mercedes-Benz
U početku će se nuditi samo s jednim motorom, benzincem od 422 konja, a u Njemačkoj će stajati 107.040 eura
Foto: Mercedes-Benz
U početku će se nuditi samo s jednim motorom, benzincem od 422 konja, a u Njemačkoj će stajati 107.040 eura

Važnost prevencije

Karcinom gušterače jedno je od najzloćudnijih oboljenja probavnog trakta, no zašto mu se ne posvećuje dovoljno pozornosti?

Specijalna bolnica Radiochirurgia Zagreb i „Rechts der Isar“, sveučilišna bolnica Tehničkog sveučilišta u Münchenu – jednog od najboljih fakulteta u Njemačkoj, potpisali su Ugovor o suradnji, što donosi novu eru u liječenju tumora te predstavlja suradnju koja se odnosi na korištenje naprednih tehnologija i vrhunske kirurgije u borbi protiv tumora, kao i dijeljenje znanja o najmodernijim medicinskim rješenjima za kirurško, radiokirurško i hibridno liječenje bolesti.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.