ŠKODA YETI

Mali SUV za izlete u prirodu ali i za probijanje kroz gradske gužve

Foto: Jurica Galoić/Pixsell
Škoda Yeti
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
Škoda Yeti
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
Škoda Yeti
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
Škoda Yeti
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
Škoda Yeti
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
Škoda Yeti
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
Škoda Yeti
16.04.2014.
u 18:00
Redizajnom je Yeti dobio nova prednja svjetla i masku
Pogledaj originalni članak

Yeti je robustan mali SUV, što ga razlikuje od većeg dijela sve brojnije konkurencije u međuklasi između malih i kompaktnih SUV/crossover vozila, koja mahom pripadaju crossover segmentu. Redizajnom je dobio nova svjetla i prednju masku s Octavije, a zadržan je kutijasti oblik te dimenzije (422,5 cm dužine) i udaljenost od tla od 18 cm, što omogućuje svladavanje blažih makadamskih puteva bez problema. Nudi se u dvije verzije, u gradskoj City varijanti s pogonom na prednje kotače i Outdoor inačici s pogonom na sva četiri kotača.

Mi smo testirali gradsku elegantniju varijantu s branicima, bočnim letvicama i pragovima u boji karoserije, pogonom na prednje kotače, srednjim paketom opreme Ambition i najštedljivim GreenLine 1,6-litrenim TDI motorom sa 105 KS.

Za volanom Yetija sve miriše na Volkswagen. Od dizajna kokpita, solidnih materijala s gumiranom plastikom, dizajna te mjenjača i motora, pa do kvalitetne završne izrade, to je nesumnjivo VW škola. A takav je i osjećaj u vožnji, tvrđi ovjes pogodan je i za dinamičniju vožnju. Dakako, bez pretjerivanja u zavojima zbog više karoserije. Sjedala su vrlo udobna i općenito, na ergonomiju i preglednost nema prigovora. I bez parkirnih senzora u gradu smo se s Yetijem snalazili bez problema.

Foto: Jurica Galoić/Pixsell

Foto: Jurica Galoić/PIXSELL

Straga su tri zasebna sjedala koja se lagano preklapaju pri čemu solidan osnovni obujam prtljažnika od 405 litara može narasti na čak 1760 litara. Neki mu prigovaraju zbog izgleda jer se Yeti temelji na dostavnjaku Škodi Roomster, ali taj oblik karoserije ima i mnoge prednosti, poput veličine prtljažnog prostora.Prostranost na stražnjoj klupi ne može se nazvati raskošnom, ali je solidna za automobil ove dužine. Sa 258 cm, Yeti ima pet centimetra kraći međuosovinski razmak od Golfa, na čijoj se platformi temelji. Želite li se voziti povišeno, ugodno i štedljivo, a da pri tome ni u gradu ne morate tražiti dovoljno veliko i široko parkirno mjesto, Yeti je idealan izbor. Uz bogatu srednju razinu opremu Ambition stoji 172.554 kuna.

>> Škoda Yeti - gradski šminker ili terenac s pogonom na sve kotače

>> Škoda Rapid Spaceback - križanac kompakta i karavana

ISTRAŽUJEMO

Kako početi investirati i planirati mirovnu? Evo zašto o tome trebate razmišljati već u dvadesetima

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

Avatar dr. Evil
dr. Evil
13:20 19.04.2014.

ako cemo po istini vise lici na dostavno vozilo nego na SUV...za to vrijeme redizajnirani Duster dizel 110 ks sa punom opremom je 135000 kn