Zalando je odlučio pooštriti pravila za povrate, a korisnici koji prečesto vraćaju narudžbe mogli bi se suočiti s blokadom računa, i to na rok do godinu dana. Iako su ove mjere dosad primjenjivane neslužbeno, sada su službeno objavljene na njihovoj stranici.
Prema podacima Zandala, stopa povrata na njihovoj platformi iznosi oko 50 posto, što je razlog zašto su već ove godine skratili rok za povrat proizvoda sa 100 na 30 dana. Korisnici koji učestalo vraćaju proizvode prvo će dobiti e-mail upozorenja u kojem će biti obaviješteni da je njihovo ponašanje neuobičajeno te će se tražiti promjena.
Ako takva praksa ne prestane, Zalando će moći ograničiti funkcionalnosti korisničkog računa, iako konkretno što to uključuje nije precizirano. U najstrožem slučaju, korisnicima može biti blokiran račun na čak 12 mjeseci, a tijekom tog razdoblja neće moći naručivati nove proizvode, ali će i dalje moći vraćati one kupljene prije blokade.
Kako bi smanjili broj povrata i pomogli korisnicima da bolje donesu odluku prilikom kupnje, Zalando ulaže u napredne tehnologije. Među njima su 360° fotografije, videoprikazi proizvoda i virtualne kabine za isprobavanje, sve s ciljem smanjenja pogrešnih kupnja i boljeg korisničkog iskustva.
Poznato je da ima "kupaca" (uglavnom mlađe žene) koji naručuju odjeću kako bi se slikali za Instagram ili kako bi je odjenuli za neku prigodu te da nakon toga tu nošenu odjeću vrate.