Yellow tree

Po sve domaće delicije sad se ide u Maksimir

Foto: Marko Prpić/Pixsell
10.12.2014..,Zagreb - Novo otvorena YellowTree trgovina u Hondlovoj ulici. Interijer, detalji trgovine . Photo: Marko Prpic/PIXSELL
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
10.12.2014..,Zagreb - Novo otvorena YellowTree trgovina u Hondlovoj ulici. Interijer, detalji trgovine . Photo: Marko Prpic/PIXSELL
Foto: Marko Prpić/Pixsell
trgovina Yellowtree
Foto: Marko Prpić/Pixsell
trgovina Yellowtree
Foto: Marko Prpić/Pixsell
trgovina Yellowtree
11.12.2014.
u 16:00
Trgovina na više od 400 kvadrata otvara se u Hondlovoj ulici, a planira se otvaranje još jedne u samom centru grada
Pogledaj originalni članak

Paški sir, pršut iz Drniša, čokolada s Raba i zagorski mlinci. Sve je domaće i ekološki pripremljeno od prirodnih i organskih namirnica i sve se može kupiti u Maksimiru u trgovini Yellow Tree, novom centru hrvatskih delikatesa.

– Okupili smo više od sto malih proizvođača koji inače svoje proizvode građanima mogu ponuditi isključivo na sajmovima. Cilj nam je kupcima približiti kvalitetne proizvode malih hrvatskih proizvođača – objašnjava Slađana Vukoja iz trgovine koja se sutra otvara u Hondlovoj 2 na više od 400 četvornih metara.

Foto: Marko Prpić/Pixsell

Sve su namirnice dopremljene izravno s obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava (OPG), a proizvođači su osobno došli u trgovinu educirati osoblje o svojim proizvodima kako bi oni kupcima mogli objašnjavati prednosti svih namirnica.

U trgovini će posebno biti istaknuta vina, koja su podijeljena po regijama. Zatim su tu suhomesnati proizvodi među kojima su i pršuti koji se prodaju po cijeni od 120 do 250 kuna za kilogram te čvarci po 100 kuna za kilogram. Pakiranje smokvenjaka s obiteljskog OPG-a stoji pak 30 kuna, a tjestenina iz Pule 15 kuna.

Osim hrane prodaje se i kozmetika, pa tako prirodni sapuni s Brača stoje 35, a 300 grama mirisne soli iz Nina 45 kuna. Jedini proizvodi koji nisu iz Hrvatske su nizozemska i belgijska piva.

– Ovo je prva trgovina, otvorit ćemo još jednu u centru te po jednu u Splitu i Rijeci, jer mislimo da je to odličan mamac za turiste. Cilj nam je proširiti se i na Beč i ondje predstaviti hrvatske proizvode – objašnjava Slađana Vukoja.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 3

ZH
zlatko.hoic
13:27 03.01.2015.

Odlična ideja, ali zašto i pivo nije domaće? Imamo odličnih malih proizvođača, proguglajte OPG Bošnjak iz Sičica ili Bujska pivovara npr. Ako je već sve domaće, nema razloga da je pivo strano.

GZ
gro-zni
07:46 12.12.2014.

Koja sramota reklamiraju domaće hrvatske proizvode iz HRVATSKE na neki način i kulturu a nisu u stanju steviti ime trgovine na HRVATSKOM jeziku već na stranom . Stvarno dno dna i ne voljenja svog jezika i države . Istu trgovinu odmah kazniti. Takvog bezobrazluka nema ni u tunguziji. Probajte takvu trgovinu otvoriti u engleskoj s engleskom tradicijom i stavite hrvatsko ime trgovine .