Održana sjeDnica

Turističko vijeće HTZ-a: Nastavlja se suradnja s njemačkim autoklubom ADAC

Foto: HTZ
HTZ
Foto: HTZ
HTZ
04.04.2023.
u 18:12
Kod usvajanja Godišnjeg izvješće o izvršenju programa rada HTZ-a za 2022. na sjednici Turističkog vijeća naznačeno je i da će se razlika od oko 40 milijuna kuna između ostvarenih lanjskih prihoda i rashoda prenijeti u 2023., a sve će još na daljnje usvajanje na Skupštinu HTZ-a.
Pogledaj originalni članak

Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u utorak je odlučilo o jačanju marketinške suradnje s njemačkim auto klubom ADAC te usvojilo godišnje izvješće za 2022. u kojoj je HTZ ostvarila ukupne prihode od 290,5 milijuna kuna i ukupne rashode od 251,5 milijuna kuna, izvijestili su iz HTZ-a. Ta se sjednica Turističkog vijeća HTZ-a održala u Puli, gdje je u utorak održan i sastanak predstavnika sektora s ministricom turizma i sporta Nikolinom Brnjac te direktorom HTZ-a Kristjanom Staničićem. 

Kod usvajanja Godišnjeg izvješće o izvršenju programa rada HTZ-a za 2022. na sjednici Turističkog vijeća naznačeno je i da će se razlika od oko 40 milijuna kuna između ostvarenih lanjskih prihoda i rashoda prenijeti u 2023., a sve će još na daljnje usvajanje na Skupštinu HTZ-a.

"U skladu s prijenosom sredstava iz prošle u ovu godinu, ali i s obzirom na očekivana povećanja drugih prihoda u ovoj godini, članovi Turističkog vijeća usvojili su i izmjene i dopune Godišnjeg programa rada HTZ-a za 2023. u sklopu kojeg su navedene nove i dodatne aktivnosti predviđene za realizaciju u ovoj godini", dodaju iz HTZ-a ne iznoseći koje su to nove aktivnosti.

O suradnji s ADAC-om se objašnjava da je riječ o suradnji koja uključuje provedbu zajedničkih aktivnosti promocije i oglašavanja na tržištu Njemačke u ovoj godini. 

ADAC (Allgemeine Deutsche Automobil Club) je, kako ističu, "idealan partner s obzirom da je taj auto klub sa više od 20 milijuna članova drugi u svijetu" te je i dosadašnja suradnja s njima bila vrlo učinkovita, a nove aktivnosti vezat će se za promociju i oglašavanje na svim ADAC-ovim kanalima koji su Nijemcima često prva adresa za servisne informacije za putovanja.

"Nastavkom suradnje s ADAC-om želimo zadržati kontinuitet i ne sumnjamo u odlične nove promotivne efekte. Njihova mreža regionalnih klubova i poslovnica u Njemačkoj je ogromna, s velikim dosegom prema našim ciljanim javnostima te sam siguran da ćemo i ove godine s njemačkog tržišta ostvariti odlične rezultate, tim više što 70 posto Nijemaca u ljetni godišnji odmor putuje automobilom", ocijenio je Staničić.

I ministricu Brnjac veseli osnaživanje suradnje s ADAC-om, za što kaže da se intenzivirala nakon što su Ministarstvo i ADAC krajem 2021. potpisali Memorandum o razumijevanju.

"Već prošle godine suradnja je bila sjajna, a sigurna sam da ćemo ove godine kroz tu suradnju ostvariti još bolje rezultate s njemačkog tržišta", poručila je Brnjac, koja je zadovoljna predstavljanjem hrvatskog turizma na ovogodišnjim turističkim sajmovima u Njemačkoj i šire po Europi na kojima se Hrvatska predstavila kao cjelogodišnja destinacija s raznolikom ponudom.

"Na svim našim emitivnim tržištima vlada velik interes za Hrvatskom te nakon odlične predsezone i glavni dio turističke godine dočekujemo s optimizmom", istaknula je Brnjac. 

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.