PROMO

Predstavljena suradnja HGSS-a i Lidlovog brenda Okusi zavičaja

Foto: Promo
Predstavljena suradnja HGSS-a i Lidlovog brenda Okusi zavičaja
Foto: Promo
Predstavljena suradnja HGSS-a i Lidlovog brenda Okusi zavičaja
Foto: Promo
Predstavljena suradnja HGSS-a i Lidlovog brenda Okusi zavičaja
14.02.2019.
u 16:19
Lidl Hrvatska ponosni partner Hrvatske gorske službe spašavanja
Pogledaj originalni članak

Trgovački lanac Lidl Hrvatska poznat je po tome da podržava rad udruga i institucija koje se bave stvaranjem bolje zajednice, ali i po svojoj sustavnoj potpori domaćim proizvođačima putem plasmana njihovih proizvoda kroz Lidlov brend Okusi zavičaja. U toj je misiji prepoznao istinske junake: Hrvatsku gorsku službu spašavanja, kao svog novog partnera. Ovim partnerstvom, Lidl je dao doprinos uspješnom i nesmetanom radu HGSS-ovaca, koji svakodnevno daju sve od sebe kako bi pomogli ljudima u nevolji, često riskirajući vlastite živote.

Foto: Promo
Predstavljena suradnja HGSS-a i Lidlovog brenda Okusi zavičaja

Kako je došlo do suradnje Lidla i Hrvatske gorske službe spašavanja, na predstavljanju kampanje pojasnili su voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska Marina Dijaković te pročelnik HGSS-a Josip Granić, a okupljenima su svoje dojmove sa snimanja spotova prenijeli Mario Petreković i Bojan Navojec, zaštitna lica kampanje.

„Uistinu smo ponosni na ovu suradnju, na zajedničku kampanju i činjenicu da smo doprinijeli radu naših HGSS-ovaca, koji bez trunke samohvale svakodnevno spašavaju živote. Odlučili smo da zaslužuju našu podršku, s obzirom na to da godinama nesebično, neumorno i izuzetno pozitivno, s osmjehom na licu pomažu našim građanima i turistima. Spojiti njihove navike i njihov radni dan s našim Okusima zavičaja je bilo lako, logično i prirodno. Pravim herojima, a oni to uistinu i jesu, potrebne su hranjive, domaće i konkretne namirnice, kako bi izdržali svakodnevne izazove i napore koji su pred njima. Naš brend Okusi zavičaja obuhvaća autohtone proizvode domaćih dobavljača koji čine idealan obrok volonterima HGSS-a dok su na zadatku“ – istaknula je Marina Dijaković iz Lidla Hrvatska.

Foto: Promo
Jadran Kapović iz HGSS-a, predsjednik Uprave Lidla Hrvatska Boris Lozić, pročelnik HGSS-a Josip Granić, član Uprave Lidla Hrvatska Bojan Vuković, Luka Havliček iz HGSS-a

HGSS-ovci su u hrvatskoj javnosti izuzetno omiljeni. Svojim volonterskim radom, kojim svakodnevno čine istinsku razliku u životima unesrećenih ljudi, pokazuju stvarnu ljudskost, uspijevajući uvijek u svoju komunikaciju utkati dozu humora.

ZAKONSKA OBVEZA

Liječnici prisiljeni ljude prijavljivati policiji: 'Pridržavat ćemo se toga, nema razloga da se zbog toga ljute na nas'

Za privremenu nesposobnost do 6 mjeseci samo upozorenje, a ako je razdoblje nesposobnosti dulje, liječnik je dužan javiti to policiji. Obaveza je to svakog liječnika koji je obavio pregled ili liječio vozača, kao i njegova izabranog odnosno obiteljskog liječnika, a propisuje je Pravilnik o zdravstvenim pregledima vozača i kandidata za vozače koji stupa na snagu sljedeći tjedan.

Praktično rješenje

Jednu grešku s novcem radi većina građana: Stručnjak za financije ima top savjet kako je uspješno izbjeći

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr