najskuplji projekt

Potres u BiH nije oštetio Pelješki most. Iz Hrvatskih cesta objasnili i zašto

Foto: Matko Begovic/PIXSELL
Pogled iz zraka na gradilišta pristupnih cesta za Pelješki most
Foto: Matko Begovic/PIXSELL
Pogled iz zraka na gradilišta pristupnih cesta za Pelješki most
Foto: Hrvatske ceste
Pelješki most
Foto: Matko Begovic/PIXSELL
Pogled iz zraka na gradilišta pristupnih cesta za Pelješki most
Foto: Matko Begovic/PIXSELL
Pogled iz zraka na gradilišta pristupnih cesta za Pelješki most
23.04.2022.
u 17:37
Most na poluotoku Pelješcu, kojim se cestovnim zaobilaženjem BiH povezuje južni dio Hrvatske, najskuplji je infrastrukturni projekt otkako je 1986. godine Europska komisija počela sufinancirati projekte
Pogledaj originalni članak

Snažan potres koji je pogodio Bosnu i Hercegovinu osjetio se i u Hrvatskoj. Pelješki most nije pretrpio nikakva oštećenja, a iz Hrvatskih cesta su pojasnili i zašto.

Most je projektiran za najvišu potresnu zonu i nije pretrpio nikakva oštećenja, rekli su za Dnevnik.hr iz Hrvatskih cesta.  

Potres nije oštetio ni ostale objekte na gradilištu pristupnih cesta. Potres je uzrokovao nekoliko manjih odrona na Jadranskoj magistrali i na Državnoj cesti DC 120 kod Sobre u Dubrovačko-neretvanskoj županiji. "Svi odroni su sanirani do ponoći", rekla je glasnogovornica Hrvatskih cesta Tamara Pajić. 

Video: Pelješki most prošao je tehnički pregled, a otvorenje se očekuje u srpnju

Podsjetimo, Pelješki most je prošao tehnički pregled i bit će otvoren zajedno s 20 kilometara pristupnih cesta u srpnju ove godine. Ostalih 10 kilometara pristupnih cesta odnosno stonska obilaznica bit će završeni do kraja godine.

Most na poluotoku Pelješcu, kojim se cestovnim zaobilaženjem BiH povezuje južni dio Hrvatske, najskuplji je infrastrukturni projekt otkako je 1986. godine Europska komisija počela sufinancirati projekte. Most je koštao 418 milijuna eura u čemu EU sudjeluje s 85 posto novca a Hrvatska s 15 posto. 

VIDEO I FOTO

Ekskluzivno: Večernji na Pelješcu, pogledajte nove ceste koje poput avionske piste vode na most!

Prošli smo trasu 25 kilometara od magistrale na kopnu do postojeće pelješke ceste kod Prapratnog .Najužurbanije gradilište u Hrvatskoj zasigurno je trenutačno ono na pristupnim cestama Pelješkom mostu. Preduvjet za puštanje u promet mosta koji spaja Hrvatsku je završetak 25 kilometara pristupnih cesta od magistrale na kopnu do postojeće pelješke ceste kod Prapratnog. Večernji list je prošao trasu tih pristupnih cesta, koje su dobrom dijelom već i asfaltirane te smo se uvjerili da se na Pelješcu radi punom parom.

 

ISTRAŽUJEMO

Kako početi investirati i planirati mirovnu? Evo zašto o tome trebate razmišljati već u dvadesetima

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

DU
Deleted user
14:15 25.04.2022.

1986????? Novinar opet u nista