Dopis ravnatelja

Porezna uprava od službenika traži da zaključavaju spise, a oni nemaju ormare s bravama

Foto: SDLSN
porezna uprava
Foto: SDLSN
porezna uprava
Foto: Davor Višnjić/PIXSELL
zdravko zrinušić
02.05.2016.
u 14:59
Tamo gdje i postoje ormari bravice su ispravne, a radnim prostorijama u popodnevnim satima uređuju čistačice koje nisu zaposlenice Porezne uprave, već poslove čišćenja obavljaju kao zaposlenice servisa za čišćenje koji su angažirani zbog "outsourcinga" pomoćno-tehničkih poslova
Pogledaj originalni članak

Službenici Porezne uprave dužni su brinuti se za svoj okoliš, osobnu i sigurnost i zdravlje sebe i drugih zaposlenika te opreme koja im je dana na korištenje. Dopis s naznakom "Postupanje sa spisima i imovinom Porezne uprave" svim službenicima 6. travnja uputio je pomoćnik ministra i ravnatelj Porezne uprave Zdravko Zrinušić.

Službenici su po završetku radnog vremena dužni spremiti dokumente i spise, zaključati ormare, stolove i kase, te zaključati prostorije u kojima rade, a eventualni gubitak ključa moraju odmah prijaviti nadležnoj službi za opće poslove radi izrade novog ključa odnosno brave, izvijestio Siniša Kuhar iz Sindikata državnih i lokalnih službenika i namještenika.

Ova, naizgled razložna uputa izazvala je nevjericu među službenicima Porezne uprave, posebice onima u područnim uredima, koji bi rado pospremili i zaključali predmete koje obrađuju, kada bi imali ormare s vratima i bravama umjesto otvorenih polica ili ne bi morali spise držati po vrećama i registratorima na podu kancelarija.

Foto: SDLSN

Tamo gdje i postoje ormari ili stolovi koji se zaključavaju, bravice na njima rijetko su ispravne, a radnim prostorijama u popodnevnim satima uređuju čistačice koje nisu zaposlenice Porezne uprave, već poslove čišćenja obavljaju kao zaposlenice servisa za čišćenje koji su angažirani zbog "outsourcinga" pomoćno-tehničkih poslova.

O tome koliko je službenicima moguće brinuti se o svom okolišu, zdravlju i sigurnosti u uvjetima posvuda odloženih predmeta i koliko je efikasno čišćenje radnih prostorija u kojima se čistačice upozoravaju da predmete na podu ne diraju, ne treba ni govoriti, posebice kad se zna da se prethodna ravnateljica u svom dopisu Državnom uredu za središnju javnu nabavu požalila na loše higijenske uvjete nakon provedenog „outsourcinga" pa čak i pojavu glodavaca, kažu u Sindikatu.

Prijedlog Sindikata je - prvo ormari i brave pa onda upute, a odgovornost za nezaključane predmete kojima u popodnevnim satima pristup imaju čistačice vanjskih servisa ne mogu snositi službenici, već oni koji omogućavaju pristup trećim osobama u državna tijela.

U dopisu također piše i da djelatnici gubitak ključa trebaju prijaviti Službi za opće poslove radi izrade novog ključa.

Uputa o Postupanju Sa Spisima i Imovinom PU06042016 by Jana Peršić

>> Orešković: Ove godine slomit ćemo javni dug, smanjit ćemo ga za 100 do 200 milijuna kn

ISTRAŽUJEMO

Kako početi investirati i planirati mirovnu? Evo zašto o tome trebate razmišljati već u dvadesetima

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 4

Avatar NeNormalan
NeNormalan
18:16 02.05.2016.

ima ravnatelj pajdu bravara, će da bidne sredjeno

OS
osica
15:49 02.05.2016.

Fenomenalno, platite službenici iz svog džepa bravice i kljuičeve, ionako za sanitarije to je odavno. "ili pel....e ili ključ o svom trošku"

Avatar Bekrija
Bekrija
21:58 02.05.2016.

Ma kod roďjaka su najsigurniji papiri dok ih udba ne ukrade i napadne poštene Rvate iz Imockog ili kamenjara!