Luksuzna putovanja

Kakvo priznanje: Hrvatska Amerikancima među top deset odredišta u svijetu

Foto: Grgo Jelavić/PIXSELL
Kakvo priznanje: Hrvatska Amerikancima među top deset odredišta u svijetu
30.05.2018.
u 13:21
Naša se zemlja, prema američkom Virtuosu, u top deset destinacija našla u tri kategorije; na drugoj je poziciji kao popularna destinacija u uzlazu, u kategoriji popularnosti za tzv. millenials putnike zauzela je šesto, a u konkurenciji međunarodnih destinacija osmo mjesto.
Pogledaj originalni članak

Hrvatska je među top deset zemalja na svijetu kao turističko odredište za nekonvencionalna obiteljska putovanja s autentičnim doživljajima. Od europskih zemalja u tom je društvu uz našu zemlju još samo Island, i to na prvom mjestu.

Prema analizi dosadašnjih i očekivanih rezervacija utjecajnog američkog Virtuosa, specijaliziranog za luksuzna i iskustvena putovanja, na top-ljestvici slijede Galapagos, Kuba, Antarktika, Botswana i Mongolija na petoj poziciji, a potom se redaju Japan, Ujedinjeni Arapski Emirati, Egipat, Ruanda i Hrvatska. Prema izvještaju ''Virtuoso Luxe Report 2018.'', Hrvatska je napredovala u odnosu na 2017., a u društvu top deset destinacija našla se u tri kategorije; na drugoj je poziciji kao popularna destinacija u uzlazu, u kategoriji popularnosti za tzv. millenials putnike zauzela je šesto, a u konkurenciji međunarodnih destinacija osmo mjesto.

– Rezultati analize Virtuosa posebice nas vesele jer upućuju na odličnu poziciju Hrvatske na velikom američkom tržištu. Važno je da smo na tržištu SAD-a prepoznati kao turistička destinacija raznovrsne ponude koja sadrži kvalitetu, bogatstvo i originalnost. Hrvatska je dosad u Europi prepoznata kao destinacija pogodna za obiteljska putovanja, a da to doista i jesmo izvan europskih okvira potvrđuje i analiza Virtuosa, jednog od naših ključnih partnera na američkom tržištu s kojim ostvarujemo odličnu suradnju – komentira direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, dodavši kako je posljednje tržišno istraživanja pod imenom TOMAS pokazalo da se američki turisti nalaze na vrhu turističke potrošnje u Hrvatskoj koja na dnevnoj razini iznosi gotovo 160 eura.

Inače, poseban osvrt u izvještaju Virtuosa, koji u svijetu ima mrežu turističkih agencija s više od 17.500 savjetnika te 1700 partnera među hotelima, turoperatorima, avioprijevoznicima, agencijama, odnosi se na segment mladih putnika – tzv. Generation Z, koji čine više od četvrtine američke populacije s procijenjenom kupovnom moći od 43 milijarde dolara. Riječje o generacijama koje imaju snažan utjecaj na odluke o obiteljskim putovanjima te generacijama koje traže aktivna iskustva, neobične destinacije i doživljaje koje mogu dijeliti putem društvenih mreža. Pokazalo se da su u 2018. najatraktivnija obiteljska putovanja, ekskluzivna putovanja – vile, jahte, ali i luksuzni morski i riječni kruzing, aktivni te avanturistički izleti, eno-gastro i kulturni turizam, odmori u resortima, edukacijska putovanja te putovanja motivirana specifičnim povodima poput medenog mjeseca ili proslava različitih obljetnica. Inače, lani je iz SAD-a stiglo 476.000 turista, što je bilo čak 35 posto više nego u 2016. Ove godine ih je u našoj zemlji bilo 118.000 i 25 posto više nego u istom razdoblju lani.

Foto: Promo
Agroturizam Istra Partner Bratulići - u srcu čarobne Istre
Foto: Promo
Agroturizam Istra Partner Bratulići - u srcu čarobne Istre
Foto: Promo
Agroturizam Istra Partner Bratulići - u srcu čarobne Istre
Foto: Promo
Agroturizam Istra Partner Bratulići - u srcu čarobne Istre
Foto: Promo
Agroturizam Istra Partner Bratulići - u srcu čarobne Istre

Pogledajte na vecernji.hr