Kolumna

Gdje bi, kada i pošto građani došli kada bi auto zamijenili vlakom, autobusom...

Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL
Gdje bi, kada i pošto građani došli kada bi auto zamijenili vlakom, autobusom...
29.07.2022.
u 07:23
Željeznička mreža zastarjela je i spora, a ni gradski prijevoznici ne mogu ponuditi kvalitetnu alternativu automobilima

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadžaj s potpisom.

Mjesečni pristup - 39 kn/mj

Pristup Večernji Premium sadržaju do otkazivanja, mjesečna naplata

  • Prvi mjesec 9 kuna (samo za nove korisnike)


Komentari 10

ST
stefj
14:20 29.07.2022.

Kako se ne štedi... Evo u Zagrebu u javnom prijevozu sada vozi svaki 3. autobus i svaki 2. tramvaj. Možemo je ukinuo i prorijedio linije, valjda da ljudi više koriste taxije...

EZ
ezer
09:06 29.07.2022.

Zagrebački javni prijevoz kako tako funkcionira jer se dugogodišnje ulagalo u tramvaje i autobuse. Problem je nastao u održavanju voznog parka, nije dovoljno samo kupiti novo prijevozno sredstvo nego je umijeće održati ga ispravnim tijekom eksploatacije. Naravno da je lakše i komotnije sjesti u auto nego nekoga iščekivati da li će te prevesti do posla, doktora, škole, vrtića. Uostalom zašto imamo toliko automobila i plaćamo registraciju i servis ako se nećemo voziti.

OT
otrovnijezik
08:25 29.07.2022.

U Zagrebu kada bih na posao morao ići autobusom i tramvajem već nakon mjesec dana mogao bih na bolovanje kako voze.