Kampanja dm-a "...i dobra djela griju srca cijela"

Donirani higijenski i kozmetički proizvodi za šest socijalnih samoposluga u Hrvatskoj

Foto: Promo
dm
Foto: Promo
dm
Foto: Promo
dm
Foto: Promo
dm
Foto: Promo
dm
Foto: Promo
dm
24.03.2017.
u 15:46
Pogledaj originalni članak

U četvrtak, 24. ožujka dm je socijalnoj samoposluzi Gradskog društva Crvenog križa Križevci “Sv. Marko Križevčanin” predao donaciju higijenskih i kozmetičkih proizvoda za potrebe 500 obitelji koje koriste usluge samoposluge.

Uz pomoć kupaca i partnera Alca Group, Violeta, Henkel i Tinktura dm je u sklopu kampanje "...i dobra djela griju srca cijela" donirao 248.356,60 kuna u higijenskim i kozmetičkim proizvodima za korisnike šest socijalnih samoposluga diljem Hrvatske. Donacijom su osigurani prijeko potrebni proizvodi za korisnike socijalnih samoposluga iz Solina, Siska, Senja, Karlovca, Našica, Križevaca i Krapine.

"Kampanjom "...i dobra djela griju srca cijela" dm je korisnicima socijalnih samoposluga diljem Hrvatske želio osigurati prijeko potrebne proizvode. U ime dm-a želim zahvaliti kupcima i partnerima koji su se uključili u kampanju i omogućili ovu donaciju. U dm-u smo ponosni što smo pružili podršku djelatnicima socijalnih samoposluga u svakodnevnoj brizi o potrebitim sugrađanima i nadamo se kako će donirani proizvodi našim susjedima pomoći da se lakše nose s izazovima te im pokazati kako građani iz cijele Hrvatske misle na njihovu dobrobit", izjavila je Gordana Picek, članica Uprave dm-a.

"Gradsko društvo Crvenog križa Križevci zahvaljuje tvrtki dm i djelatnicima na donaciji u ime svih korisnika Socijalne samoposluge “Sv. Marko Križevčanin” Križevci. Ovakve kampanje neposredno doprinose razvoju zajednice čime je dm ponovo potvrdio svoju posvećenost društveno odgovornom poslovanju", izjavila je voditeljica Nada Šegrt.

U kampanji "... i dobra djela griju srca cijela" dm je pozvao kupce da doniraju active beauty bodove, odnosno da kupnjom proizvoda s oznakom "Dobre cijene u svako vrijeme" iznad 150 kuna sudjeluju u humanitarnoj kampanji. Za svaku donaciju kupaca te za svaku kupnju proizvoda odvojeno je po 10 kuna za nabavku proizvoda za socijalne samoposluge diljem Hrvatske.

ISTRAŽUJEMO

Kako početi investirati i planirati mirovnu? Evo zašto o tome trebate razmišljati već u dvadesetima

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Pogledajte na vecernji.hr