Croatia Airlines:

Dashevi su 99,3 posto pouzdani, što je bolje od svjetskog prosjeka

Foto: Igor Soban/PIXSELL
Croatia Airlines Dash
Foto: Igor Soban/PIXSELL
Croatia Airlines Dash
Foto: Igor Soban/PIXSELL
Croatia Airlines Dash
Foto: Igor Soban/PIXSELL
Croatia Airlines Dash
26.06.2018.
u 16:27
Povratak Dasha s leta u Rijeku u München zbog indikacije kvara posljednji je u nizu problema koje je taj avion zadao putnicima CA
Pogledaj originalni članak

Zrakoplov Dash 8 Q400 Croatia Airlinesa nedugo nakon polijetanja u nedjelju s münchenskog arodroma za Rijeku vraćen je na polazišnu zračnu luku zbog indikacije kvara na sustavu za podešavanje tlaka zraka. To je zadnji u nizu problema koje je Dash zadao Croatia Airlinesu i njenim putnicima.

Puklo vjetrobansko staklo

Ove je godine, primjerce u svibnju, taj turbo-prop avion na letu Zagreb – Brač prvo morao sletjeti u Split pa je zatim vraćen u Zagreb zbog napuknuća vjetrobranskog stakla u pilotskoj kabini. U ožujku je let Dashom CA iz Zagreba u Zürich bio otkazan zbog kvara na sustavu za kontrolu snage motora. U veljači je Dash na letu Sarajevo – Zagreb imao problem s vratima, a na letu iz Zagreba u Bruxelles taj zrakoplov imao je problema s izvlačenjem nosne noge.

Vijesti o kvarovima i indikacijama kvarova na Dashovima Croatia Airlinesa tako s vremena na vrijeme zauzmu medijski prostor. U CA pak ističu da se u operativnom korištenju flote Q400 ta aviokompanija susreće s potpuno istim situacijama kao i svi drugi avioprijevoznici koji imaju taj tip zrakoplova.

– Tehnički kvarovi na floti Q400 sastavni su dio operativnog korištenja, kao i na svim drugim tipovima zrakoplova u civilnom zrakoplovstvu, ali činjenica je da se ti kvarovi brzo otklanjaju i ne utječu na sigurnost letenja – poručuju iz CA. Navode i da je iskoristivost zrakoplova Q400 u njihovoj floti veća u odnosu na prosječan nalet flote tog zrakoplova na svjetskoj razini.

Prema podacima te avikompanije za razdoblje od travnja 2017. do travnja 2018., tehnička pouzdanost u otpremi njezinih Dasheva iznosila je 99,38 posto, što je, kažu u CA, bolje od svjetskog prosjeka, koji je u tom razdoblju iznosio 98,91 posto, što su službeni podaci proizvođača zrakoplova Q400.

– Svi zrakoplovi u floti kompanije redovito se održavaju, i to u skladu s najvišim međunarodnim zrakoplovnim standardima i u skladu s programom održavanja za svaki tip zrakoplova odobren od zrakoplovnih vlasti – poručuju iz CA.

Vlasnici slovenske Adrije

Vlada je pak odlučila naći strateškog partnera za tu aviokompaniju. Kako doznajemo, zasad su za CA zainteresirani njemački investicijski fond 4K i poljski nacionalni avioprijevoznik LOT.

Njemački fond 4K preuzeo je 2016. slovenski Adria Airwyas, no očekuje se da će taj investicijski fond nakon što Adriju postavi na zdrave noge prodati je nekoj kompaniji iz branše. LOT je pak u velikoj ekspanziji flote i destinacija. Ima 53 zrakoplova i leti na više od 90 odredišta diljem svijeta.

Pogledajte i galeriju: Ovo je 10 najmoćnijih vojnih zrakoplova današnjice!

Foto: military-today.com
Foto: military-today.com
Foto: military-today.com
Foto: military-today.com
Foto: military-today.com
Foto: military-today.com
Foto: military-today.com
Foto: military-today.com
Foto: military-today.com
Foto: military-today.com

britanski mediji pišu

Raspada li se kraljevska obitelj? Problemi u odnosima se nižu, a teške dijagnoze omiljenih članova brinu fanove

Dvoje ljudi vodi tešku borbu, a u javnosti su uvijek nasmijani i dobro raspoloženi. Mašu svojim obožavateljima jednako kao što su im mahali kada su pucali od zdravlja i na stolu su im bila samo najfinija jela u najskupljim porculanskim tanjurima. Takvom životu sada se mogu samo nadati, a nadaju se i njihovi fanovi koji budno prate svaki njihov korak i zamišljaju kako bi im život bio bolji da su se rodili pod malo sretnijom zvijezdom. No barem je na ovom primjeru vidljivo da je ta sretnija zvijezda samo privid, a može nam biti i lekcija da uživamo u onom što imamo, ponajviše ako smo zdravi.

Važnost prevencije

Karcinom gušterače jedno je od najzloćudnijih oboljenja probavnog trakta, no zašto mu se ne posvećuje dovoljno pozornosti?

Specijalna bolnica Radiochirurgia Zagreb i „Rechts der Isar“, sveučilišna bolnica Tehničkog sveučilišta u Münchenu – jednog od najboljih fakulteta u Njemačkoj, potpisali su Ugovor o suradnji, što donosi novu eru u liječenju tumora te predstavlja suradnju koja se odnosi na korištenje naprednih tehnologija i vrhunske kirurgije u borbi protiv tumora, kao i dijeljenje znanja o najmodernijim medicinskim rješenjima za kirurško, radiokirurško i hibridno liječenje bolesti.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 5

DU
Deleted user
17:01 26.06.2018.

Ja letim redovito sa DASH-evima, najmanje 2 x u mjesecu i to za München i nikada nije bilo problema. Kaj god da se govori, ja rado njime (DASH-om) i njima (Croatia) letim. Prije je Augsburg Airways kao LH partner letio sa DASH-evima za Zagreb i bilo je daleko više problema i otkazivanja odnosno promjene aviona neposredno pred let. Ali o tome mediji u D ne pišu, samo u Hrvatskoj se odmah bacaju ko lešinari na takve stvari... Bitna je senzacija a ne fakti...

CA
Cafa
19:39 23.10.2018.

Promo članak.

SP
sputnik57
08:01 27.06.2018.

Letimo sa avionima koji imaju propelere. Neki te avione smatraju pouzdanijim od mlaznih. Ali nisam se vozio u neudobnijim avionima nego šta ima CA. Ručna prtljaga (običan ruksak) jedva stane u pretinac za prtljagu, a svaki putnik se treba gurati sa susjednim jer su sjedala toliko uska da i na kraćem letu budete ukočeni. A kad sjednete u ta sjedala kao da ste sjeli na drvena sjedala. Kad počnete pričati s nekim zaglušuje buka propelera kao da letite s dvokrilcem iz 2. svjetskog rata. Usluga u avionu presmiješna. Ponude vam čašu vode i krekere na međunarodnom letu. Nema leta koji nije kasnio barem 20 min u polasku. Pa nema gore avio kompanije na svijetu s kojom sam letio, a letio sam i po Europi, africi, bliskom istoku i aziji. Sramota od kompanije koja sebe zove avio kompanijom.