SJAJNI PORTUGALAC

Vrijednost Ronaldova brenda nikada nije bila veća, sve je bliže čudesnom iznosu!

Foto: Stringer/REUTERS
Saudi Pro League - Al Nassr v Damac
Foto: HAMAD I MOHAMMED/REUTERS
Saudi Pro League - Al Nassr v Al Okhdood
Foto: HAMAD I MOHAMMED/REUTERS
Asian Champions League - Group B - Al Nassr v Al Wasl
Foto: KYODO/REUTERS
Al Nassr's Cristiano Ronaldo claps during a friendly match against Paris-Saint-Germain at the Nagai Stadium in Osaka
Foto: Joao Rico/PIXSELL
Cristiano Ronaldo postigao 900 pogodak u karijeri
Foto: Joao Rico/PIXSELL
Cristiano Ronaldo postigao 900 pogodak u karijeri
06.02.2025.
u 22:22
Prema istraživanju IPAM-a (Portugalski institut za administraciju i marketing), 'brend CR7' dosegao je rekordnu vrijednost od 850 milijuna eura 2025. godine.
Pogledaj originalni članak

Cristiano Ronaldo još je uvijek u potrazi za učinkom od 1.000 pogodaka, kao i postizanjem svoje 700. klupske pobjede, a izvan terena on nastavlja ispisivati povijest. Prema istraživanju IPAM-a (Portugalski institut za administraciju i marketing), 'brend CR7' dosegao je rekordnu vrijednost od 850 milijuna eura 2025. godine.

Prema studiji, ova vrijednost dolazi s kombinacijom 28 varijabli: prihod, mediji, društvene mreže, postignuća, društveni utjecaj i učinak. Svemu tome treba dodati i dio vlasništva Al-Nassra koji ima od obnove ugovora i čija vrijednost vrtoglavo raste.

"Utjecaj Cristiana Ronalda, izgrađen kroz impresivne rekorde, nadilazi četiri razine, prelazi poslovni svijet i doseže različite kutke svijeta. Opisana vrijednost odraz je globalnog brenda koji nadahnjuje, modelira ponašanja diljem svijeta, ima doseg i učestalost", objašnjava Ivan Martinho, profesor sportskog marketinga na ESPM-u.

U bilješci portugalskog Instituta za administraciju i marketing navodi se da Cristiano Ronaldo trenutačno zarađuje 200 milijuna eura godišnje u Al Nassru, plus više od 150 milijuna eura u reklamnim ugovorima s globalnim brendovima kao što su Nike, Tag Heuer i Louis Vuitton. Na društvenim mrežama Portugalac je postao najpraćenija javna osoba na svijetu, s više od milijardu pratitelja na svojim platformama.

- Cristiano Ronaldo ostaje na terenu i relevantan u svom kontekstu, ali s naslijeđem konsolidiranim transformacijama koje su se dogodile u drugima tijekom posljednjeg desetljeća. Promijenio je način na koji se mladi diljem svijeta pripremaju da postanu profesionalni sportaši, a to znači da se više ne doživljava kao jedan od nekoliko osobnih brendova sportaša, već kao brend, jedina referenca među nogometašima. Cristiano je izvan terena ono što je Pele bio na njemu. Onaj koji prekida svaku raspravu o usporedbama - kaže Thiago Freitas, COO Roc Nation Sports iz Brazila, sjevernoameričke tvrtke koja upravlja karijerama stotina sportaša.

Još jedna značajna činjenica koju navodi studija je da CR7 generira prosječno 22,3 milijuna novinskih članaka godišnje diljem svijeta, kao i još 187 milijuna godišnjih pretraživanja na Googleu. Također se spominje u 4. 000 knjiga na Amazonu i pojavljuje se u 63 000 znanstvenih članaka.

Video

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

Avatar Castro
Castro
08:51 07.02.2025.

Ovaj ako ovako nastavi i mene će prestići