KAKVA LOVA

Liverpool dogovara posao kojim ruše rekord Premier lige!

Foto: Reuters/Pixsell
Dejan Lovren
Foto: Reuters/Pixsell
Dejan Lovren
Foto: Reuters/Pixsell
Liverpoolov navijač
Foto: Pixsell/Reuters
Wolverhampton - Liverpool
Foto: Pixsell/Reuters
Wolverhampton - Liverpool
Foto: Pixsell/Reuters
Wolverhampton - Liverpool
25.12.2018.
u 22:09
Taj rekord u Premier ligi trenutno drži Manchester United koji od adidasa godišnje uprihodi 75 milijuna funti.
Pogledaj originalni članak

Liverpool igra sjajnu sezonu, vodeća su momčad Premier lige, s četiri boda više od prvog pratitelja Manchester Cityja, a izborili su i osminu finala Lige prvaka gdje ih čeka Bayern.

No, ne ide ima samo na terenu, čelnici kluba trenutno pregovaraju i novom ugovoru o glavnom sponzoru za dresove.

Glavni sponzor je New Balance, ali ugovor s njima istječe im na kraju sezone. Trenutno od New Balancea dobivaju 45 milijuna funti, no čelnici kluba žele dogovoriti posao kojim će srušiti rekord Premier lige.

Taj rekord u Premier ligi trenutno drži Manchester United koji od adidasa godišnje uprihodi 75 milijuna funti.

Uvjet koji je Liverpool dao američkom proizvođaču opreme je da barem izjednače ponudu koju United imao s adidasom, ako već ne mogu više ponuditi. U suprotnom će krenuti u potragu za novim sponzorom.

>> Pogledajte i kako su božićni koncert na stadionu imali navijači Union Berlina

ISTRAŽUJEMO

Kako početi investirati i planirati mirovnu? Evo zašto o tome trebate razmišljati već u dvadesetima

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

Avatar Mladen_Podnar
Mladen_Podnar
08:34 26.12.2018.

Takav ugovor donosi gledanost premier lige na TV-u i stadionu. Ogromna reklama za proizvođača sportske opreme. Veliki i jaki klubovi imaju obožavatelje u cijelom svijetu gdje je potrošačko društvo u punom pogonu, a gospodarstvo u punoj ekspanziji!