Novo

Kultna "underground" šminka Illamasqua uskoro u Zagrebu

Foto: Illamasqua
illamasqua (1)
Foto: Illamasqua
illamasqua (1)
Foto: Illamasqua
illamasqua (1)
Foto: Illamasqua
illamasqua (1)
Foto: Illamasqua
illamasqua (1)
Foto: Illamasqua
illamasqua (1)
17.09.2011.
u 10:23
Osebujan britanski kozmetički brend nadahnut je teatrom i alternativnom klupskom scenom
Pogledaj originalni članak

Početkom listopada, u centru Zagreba svoj dućan otvorit će Illamasqua, osebujan britanski kozmetički brend nadahnut teatrom i alternativnom klupskom scenom. Avangardni “make up za alter ego” slavi slobodu izražavanja osobnosti i prihvaćanje različitosti. Iza pompozne, odvažne, zavodljive i dramatične šminke stoji vrhunska ekipa.

Brend Illamasqua osmislio je ljubitelj undergorund scene Julian Kynaston, poznat kao osnivač Propagande, jedne od najuspješnijih britanskih marketinških agencija. Kreativna je direktorica za Illamasqua proizvode Alex Box koja je među prvim vizažistima u svijetu s naglašenim alternativnim pristupom te jedna od najutjecajnijih vizažista današnjice. Radila je s dizajnerskim zvijezdama poput Karla Lagerfelda, Stelle McCartney, Alexandera McQueena... te za Vogue i druge vrhunske modne časopise.

Joseph Corré izvršni je direktor Illamasque. Sin dizajnerice Vivienne Westwood i Malcoma McLarena od djetinjstva poznaje modnu industriju, a odrastao je na londonskoj alternativnoj sceni. Osnivač je luksuznog brenda donjeg rublja Agent Provocateur.

"Otkvačene" ideje ovog kreativnog trojca pretočene su u raskošne make up kolekcije za šminkanje lica i tijela koje zrače mračnim, bajkovitim glamurom.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.