Internet šoping

Hrvatska poludjela za kuponskom prodajom

Foto: VL
Hrvatska poludjela za kuponskom prodajom
14.01.2011.
u 09:00
Na internetskom nebu sve je više portala koji kupce privlače povoljnim popustima na putovanja, tretmane ljepote, kinoulaznice, ručkove...
Pogledaj originalni članak

Sniženja, popusti, akcije, plati jedan, odnesi kući dva, kupi, kupi, kupi.... sa svih strana zamamne ponude izvlače vam i posljednji novčić iz lisnice. No kupnja u pola cijene prilika je koja se ne propušta – barem tako misle, a u praksi se pokazalo točnim, osnivači portala koji nude jeftiniju i povoljniju kupnju proizvoda, usluga, čak i putovanja. 

Bum na tržištu 

U posljednjih godinu dana domaće su tržište preplavili portali specijalizirani za popuste, a osim što kupcima štede novac probili su i barijeru on-line šopinga koji je mnogim Hrvatima bio odbojan. Led je, prije gotovo godinu dana probila kolektiva.hr, a danas, kaže Ivan Božulić, posluju čak u šest zemalja: Sloveniji, Bugarskoj, Rumunjskoj, Srbiji te zapošljavaju osamdesetak ljudi. 

– Osim newslettera s dnevnom ponudom koji šaljemo našim članovima svakodnevno u nas kupuju i novi kupci, a popusti su od 50 do čak 98 posto! U pravilu broj kupona koji ćemo prodati nije ograničen, osim kada to uvjetuju kapaciteti, npr. smještaj u hotelu. Dodaje kako se najbolje prodaju kuponi za popust na kinoulaznice, ručkove, putovanja... Najpopularniji su popusti za wellness-tretmane. 

Popusti na programe ljepote privukli su najviše kupaca i na portal kupime.hr, kaže Ivana Ivanović. 

– Najveći popust zabilježili smo na ponudi od 28 tretmana mršavljenja koji su stajali 9,5 tisuća kuna, a bili ponuđeni za 1440. 

Može i uplatnica 

Ponuda dana.hr među mlađim je, no i ne i najmlađa tvrtka ovakve vrste, a u četiri mjeseca prošle godine imali su rekordan rast novih kupaca: 

– Podržavamo i plaćanje internetskim bankarstvom te općim uplatnicama, a naši su kupci uglavnom žene – kaže K. Pekez. 

Najnovija je zvijezda na nebu internetske prodaje proizvoda i usluga s popustom grupnjak.hr. 

Irina Vugrinec najavljuje svakodnevne ekskluzivne ponude do kojih će kupci dolaziti klikom na portalu ili preko društvenih mreža. 

Grupnjak.hr s radom počinje 18. siječnja, a u 12 sati pojavit će se i prva ekskluzivna ponuda s popustom od 63 posto.

Najpopularniji portali za uštede

Kolektiva.hr – portal koji je probio led kuponske prodaje

U malo manje od godinu dana, koliko postoji na tržištu, kolektivahr. uspjela je proširiti posao i na zemlje u susjedstvu. Svakodnevno imaju i nekoliko ponuda, a prosječna je ušteda oko 70%.

Kupime.hr privlači popustima od čak 90 posto

Portal koji djeluje osam mjeseci isprofilirao se među kupcima koji traže povoljnije tretmane za njegu i ljepotu pa nije čudno što su im kupci većinom žene.

Ponuda dana hr. uvodi nove metode plaćanja

Osim karticama, kuponi na ovom portalu mogu se platiti i općim uplatnicama te internetskim bankarstvom, a skeptični prema internetskom šopingu zbog popusta su se oslobodili.

Grupnjak.hr puca na veće skupine korisnika

Novi portal na domaćem tržištu kreće s popustima od 63 posto,a dodatne akcije nude ljudima koji “dovedu” nove korisnike ili na grupnu kupnju kupona s popustima.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

SO
soso
08:01 15.01.2011.

i ja sam za grupnjak ali samo sa nadarenim studenticama