Iako je poznato da je generacija Z (rođeni između 1997. i 2012.) općenito manje seksualno aktivna u odnosu na starije dobne skupine, nova istraživanja pokazuju da imaju vrlo specifične ideje o tome gdje i kada žele biti intimni – a ured se sve češće pojavljuje kao omiljena lokacija, piše New York Post.
Naime, kako pokazuje istraživanje EduBirdieja, gotovo 29% pripadnika generacije Z vjeruje da rad u uredu može poboljšati njihov seksualni život. Odsutnost od partnera tijekom radnog dana, smatraju, povećava čežnju i želju, što može pozitivno utjecati na njihovu intimnost kada se ponovno vide.
Ali, za neke – čekanje nije opcija. Prema istom istraživanju, čak 38% mladih radnika iz generacije Z izjavilo je da bi voljeli imati privatni prostor za seks u uredu – bilo da se radi o intimnosti s partnerom, kolegom ili o vremenu za sebe.
S druge strane, oni koji rade od kuće nemaju potrebu za uredskim seksom. Čak 47% generacije Z koja radi na daljinu kaže da sada lakše organizira vrijeme za seksualni život i da mu daje veći prioritet upravo zbog fleksibilnosti koju pruža rad od kuće.
Bez obzira na lokaciju, sve više zaposlenika – ne samo iz generacije Z, već i milenijalci, generacija X i baby boomeri – zalaže se za mogućnost uzimanja "dana za seks", bilo plaćenih ili neplaćenih.
Što su točno “dani za seks”?
Prema izvješću ZipHealtha, online zdravstvene platforme, “dani za seks” su slobodni dani namijenjeni intimnosti, seksualnom zdravlju i oporavku. Istraživanje koje je uključivalo 800 zaposlenika i 200 menadžera pokazalo je da je polovica onih koji su iskoristili takav dan kasnije prijavila povećanu produktivnost. To otvara pitanje: može li briga o seksualnom zdravlju postati novi aspekt korporativne dobrobiti?
Podaci ZipHealtha sugeriraju da čak 60% zaposlenika vjeruje kako bi prioritet seksualnom zdravlju mogao smanjiti rizik od burnouta i povećati prisutnost na poslu. U kontekstu rastućih stopa stresa i iscrpljenosti, ideja o intimnosti kao sastavnom dijelu radnog balansa možda i nije toliko neobična koliko se čini.
Seksualne potrebe i privatni život postaju sve više dio šire rasprave o mentalnom zdravlju i dobrobiti zaposlenika. Od želje za privatnim prostorima u uredima do zagovaranja slobodnih dana posvećenih intimnosti, jasno je da nove generacije redefiniraju granice između privatnog i poslovnog – i da ne zaziru od toga da svoje potrebe jasno komuniciraju. S obzirom na ovakve trendove, pitanje više nije hoće li se kompanije prilagoditi, već kada i kako.
Njen ljubavnik se uskoro ženi: 'Želim reći njegovoj zaručnici za našu aferu koja još uvijek traje'