Nagrade X i MIXX

Na Danima komunikacija dodijeljene nagrade za najbolje oglasne kampanje u Hrvatskoj

Foto: Borna Filić/PIXSELL
Nagrade X i MIXX
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Nagrade X i MIXX
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Nagrade X i MIXX
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Nagrade X i MIXX
18.04.2016.
u 09:20
Pogledaj originalni članak

Na Danima komunikacija u subotu navečer dodijeljene su nagrade X i MIXX za najbolje oglasne kampanje u Hrvatskoj u protekloj godini. Na natjecanju IdejaX koje nagrađuje najkreativnije radove u svim vrstama medija prestižnu nagradu Agencija godine osvojila je agencija BBDO Zagreb koja je ujedno nagrađena Grand Prix nagradom za kampanju "Naša su mjesta zakon" Zagrebačke pivovare. Na istom natjecanju, nagradu za Oglašivača godine osvojila je Zagrebačka pivovara. Nagradu MIXX "Best in Show" koja se dodjeljuje za najkreativnije i najučinkovitije radove u online oglašavanju osvojile su agencije Señor i Studio Čavar za kampanju "Reci to glasno", za klijenta Outdoor Akzent.

Na rang listi najboljih agencija prema plasmanu na natjecanju IdejaX drugo mjesto je pripalo agenciji Señor, dok je treće mjesto pripalo agenciji Bruketa&Žinić OM.

Nagrada X dodijeljena je i u sljedećim kategorijama: Piće (alkoholno i bezalkoholno): kampanja "Naša su mjesta zakon", agencija BBDO Zagreb za klijenta Zagrebačka pivovara; Telekomunikacijske usluge: kampanja "Fali ti super TV sadržaja u životu?", agencija Señor za klijenta Iskon; Mediji i izdavaštvo: kampanja "Reci to glasno", agencija Señor i Studio Čavar za klijenta Outdoor Akzent; Financijske i osiguravajuće usluge: kampanja "Mylo" agencije Utorak_biro za propagandu i Grey Worldwide Zagreb za klijenta Erste Bank; Društvene akcije: kampanja "Muzej realnosti", agencija Švicarska za klijenta UNICEF; Samopromocija i korporativne komunikacije: "Razveseli mamu i vrati se doma", agencije Bruketa&Žinić OM, Millenium promocija i Madison Consulting za klijenta Adris grupa; Najbolja cjelovita kampanja: "Naša su mjesta zakon", agencije BBDO Zagreb za klijenta Zagrebačka pivovara.

IdejaX posebna priznanja:

Najbolja izvedbena vještina/produkcija - Ana Lozica i Jurica Kos iz agencije Švicarska za kampanju "Muzej realnosti", za klijenta UNICEF.

Najbolji dizajn i art direction - Miran Tomičić i Davor Bruketa iz agencije Bruketa&Žinić OM za kampanju "Etiketa štedljivog čovjeka", za klijenta Vina Brač 1903.

Najbolji copywriting - Vanja Blumenšajn i Jurica Ćorluka iz agencije Señor za kampanju "I bogati plaču", za klijenta Iskon.

Nagrade MIXX

MIXX nagrade su dodijeljene i u sljedećim kategorijama: Brand Awareness kampanja - "Budućnost u Adrisu", agencije Bruketa&Žinić OM, Millenium promocija, Madison Consulting za klijenta Adris grupa; Branded Content kampanja - "Krafteraj", agencija 404 za klijenta Jack Daniel's Brown Forman; Cross-Media Integration kampanja - "Konzumklik.hr – Najbliža trgovina" agencija Bruketa&Žinić OM te Odjel digitalnog marketinga i Sektor korporativnog marketinga Konzuma za klijenta Konzum; Direct Response and Lead Generation kampanja - "Camping Village Šimuni digital strategy" agencija Degordian za klijenta Kamp Šimuni i kampanja "Budi sedmi – Ratovi zvijezda: Sila se budi", agencija iZone i web.burza za klijenta 2i Film; Best Media Strategy kampanja - "McDonald's Breakfast Campaign", agencija OMD Media, Innovo DDB i Drap za klijenta McDonald's Hrvatska; Inovativna uporaba tehnologije kampanja - "Storytelling u proširenoj stvarnosti" agencija KADEI 360 za klijenta Tvrđava Barone - Grad Šibenik; Mobile kampanja - Nagradni natječaj "Lov na božićne kuglice", agencija Studio Revolucija za klijenta City Center One Zagreb (East, West) i Split; Social Media kampanja - "The Voice – Najljepši glas Hrvatske", agencije 404 za klijenta HRT, Website kampanja - "RTL.hr redizajn", agencija web.burza za klijenta RTL Hrvatska.

ZAKONSKA OBVEZA

Liječnici prisiljeni ljude prijavljivati policiji: 'Pridržavat ćemo se toga, nema razloga da se zbog toga ljute na nas'

Za privremenu nesposobnost do 6 mjeseci samo upozorenje, a ako je razdoblje nesposobnosti dulje, liječnik je dužan javiti to policiji. Obaveza je to svakog liječnika koji je obavio pregled ili liječio vozača, kao i njegova izabranog odnosno obiteljskog liječnika, a propisuje je Pravilnik o zdravstvenim pregledima vozača i kandidata za vozače koji stupa na snagu sljedeći tjedan.

Praktično rješenje

Jednu grešku s novcem radi većina građana: Stručnjak za financije ima top savjet kako je uspješno izbjeći

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Pogledajte na vecernji.hr