PUNO PRITUŽBI

McDonald's se ispričao, ali svoju provokativnu reklamu neće prestati prikazivati

Foto: Screenshot/YouTube
McDonald's se ispričao, ali svoju provokativnu reklamu neće prestati prikazivati
16.05.2017.
u 18:22
Odbor za oglašivačke standarde do ponedjeljak je primio oko 100 pritužbi u kojima roditelji prigovaraju da je ovo neprikladno i neosjetljivo.
Pogledaj originalni članak

Nova reklama popularnog lanca brze prehrane izazvala je polemike zbog sadržaja za koji neki stručnjaci smatraju da iskorištava dječje osjećaje vezane uz teške gubitke koje su preživjeli.

Televizijska reklama prvi put je puštena prošlog tjedna, a u njoj dječak ispituje majku o svom mrtvom ocu. Ona mu je odgovarala kakav je bio njegov otac, a dječak je bio tužan jer je smatrao da nemaju mnogo toga zajedničkog. No, situacija se drastično mijenja kada uđu u McDonald's i dječak uzme riblji burger, javlja Guardian.

- To je bilo omiljeno jelo tvog oca - kazala je tada majka i oraspoložila dječaka. 

Shelley Gilbert, britanska psihoterapeutica, upozorava kako je primila puno telefonskih poziva zabrinutih roditelja te je kazala kako McDonald's iskorištava gubitak koji je dijete preživjelo te da su na neuspješan način pokušali povezati mlade ljude sa živim roditeljima. Navodi kako će se ova priča odraziti na veliki broj djece budući da jedno od 29 djece ostane bez roditelja ili braće i sestara do dobi od 16 godina. 

Rekla je kako su mnogi roditelji prigovarali da su im djeca uzrujana zbog oglasa. Odbor za oglašivačke standarde do ponedjeljak je primio oko 100 pritužbi u kojima roditelji prigovaraju da je ovo neprikladno i neosjetljivo.

Glasnogovornica McDonald'sa rekla je kako se kompanija ispričava zbog uznemiravanja koje je ova reklama prouzročila te da to nije 'nipošto bila namjera'. No, potvrdila je i kako će se ova reklama i dalje emitirati.

Važnost prevencije

Karcinom gušterače jedno je od najzloćudnijih oboljenja probavnog trakta, no zašto mu se ne posvećuje dovoljno pozornosti?

Specijalna bolnica Radiochirurgia Zagreb i „Rechts der Isar“, sveučilišna bolnica Tehničkog sveučilišta u Münchenu – jednog od najboljih fakulteta u Njemačkoj, potpisali su Ugovor o suradnji, što donosi novu eru u liječenju tumora te predstavlja suradnju koja se odnosi na korištenje naprednih tehnologija i vrhunske kirurgije u borbi protiv tumora, kao i dijeljenje znanja o najmodernijim medicinskim rješenjima za kirurško, radiokirurško i hibridno liječenje bolesti.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 3

DU
Deleted user
04:11 17.05.2017.

Ja sam više zabrinut zbog ljudi kao što su ovi koji se brinu zbog te reklame. Dok sa druge strane današnja djeca uopće ne poštuju autoritet odraslih. To dovodi do druge krajnosti kada takva djeca odrastu bez da su se naučila poštivati druge ljude. Rezultat toga je da ćemo dobiti zlu generaciju ljudi koji prstom neće maknuti da pomognu drugom čovjeku, ali će zato rađe pomagati psima i mačkama pod izgovorom da vole životinje, dok će pokraj ljudi koji pate prolaziti kao da ih nema.

DU
Deleted user
01:27 17.05.2017.

Spot sam pogledao i jedan je od boljih! Doza inteligentnog humora. Sviđa mi se i nadam se da McDonalds neće pokleknuti pred naletom maloumnika. Iako nisam fan proizvoda i ni šprance istog proizvođača i klonim ga se kad mogu. Ali reklama je za 5! Na žalost, živimo u vremnu koje je totalno oboljelo od raznih neo- liberalizma gdje se ide u takve nevjerojatne krajnosti da to graniči sa zdravim razumom. Ja sam stariji pa se sjećam i one Copperton -ove reklame gdje pas trči za nekom curicom na plaži i svlaćim joj zubima ručnik sa guze. Mislim da danas zbog bolesnog društva i svijeta to više ne bi prošlo bez revnih"dušebrižnika".