Hoće li uspjeti?

VIDEO Kontroverzno inženjersko čudo zapinje pred teškim izazovima

Foto: Reuters/Pixsell
Foto: screenshot/youtube
Foto: screenshot/youtube
Foto: Reuters/Pixsell
Foto: Reuters/Pixsell
Foto: Reuters/Pixsell
Foto: screenshot/youtube
Foto: Reuters/Pixsell
Foto: Reuters/Pixsell
Foto: Reuters/Pixsell
Foto: Reuters/Pixsell
Foto: Reuters/Pixsell
Foto: Reuters/Pixsell
Foto: Reuters/Pixsell
Foto: Reuters/Pixsell
Foto: Reuters/Pixsell
Foto: Reuters/Pixsell
Foto: Reuters/Pixsell
31.03.2018.
u 13:25
U gradnju je utrošeno 420.000 tona čelika što bi bilo dovoljno za 60 Eiffelovih tornjeva...
Pogledaj originalni članak

Kinezi se hvale da će to biti inženjersko čudo. Za najveći svjetski most preko mora koji će povezati Hong Kong, Makao i kontinentalnu Kinu utrošena je količina čelika kojom bi se moglo izgraditi 60 Eiffelovih tornjeva. 

Devet godina nakon početka gradnje 55 kilometara dugog mosta, kineska vlada ovaj je tjedan prvi put javno organizirala prezentaciju gotovo završenog projekta. 

Most će preko estuarija Biserne rijeke povezivati Hong Kong s južnokineskim gradom Zhuhaijem i kockarskom enklavom Makaom.

Iako još nije potvrđen datum otvaranja za promet, a spominjao se srpanj ove godine, dužnosnici očekuju da će biti u upotrebi 120 godina i, budući da će znatno skratiti vrijeme putovanja, potaknuti gospodarstvo u tom kraju. 

Foto: Reuters/Pixsell
Foto: Reuters/Pixsell
Foto: Reuters/Pixsell
Foto: Reuters/Pixsell
Foto: Reuters/Pixsell
Foto: Reuters/Pixsell
Foto: Reuters/Pixsell
Foto: Reuters/Pixsell
Foto: Reuters/Pixsell
Foto: Reuters/Pixsell
Foto: Reuters/Pixsell
Foto: Reuters/Pixsell
Foto: Reuters/Pixsell
Foto: Reuters/Pixsell
Foto: Reuters/Pixsell

U gradnju je utrošeno 420.000 tona čelika što bi bilo dovoljno za 60 Eiffelovih tornjeva, objavila je službena agencija Xinhua. 

Glavni projektni menadžer Gao Xinglin kazao je da mu je most donio i mnoge besane noći. 

Foto: screenshot/youtube

"Bilo je mnogo noći da nisam mogao zaspati zbog brojnih teških izazova zahtjevne gradnje", kazao je novinarima Gao. 

Ukupna cijena projekta, koji uključuje umjetne otoke, gotovo sedam kilometara dug podvodni tunel i pristupne ceste, nije objavljena, ali neke procjene govore o 100 milijardi juana (90 milijardi kuna). 

Protivnici u Hong Kongu kažu da je projekt dio pekinškog nastojanja da 'stegne obruč' oko poluautonomnog grada. 

Most je trebao biti otvoren do kraja 2017., ali rok nije ispoštovan zbog brojnih građevinskih problema, probijanja proračuna, optužbi za korupciju i stradanja građevinskih radnika. 

Kad jednom bude otvoren, najduži most preko mora neće biti mjesto za pješake. 

Praktično rješenje

Jednu grešku s novcem radi većina građana: Stručnjak za financije ima top savjet kako je uspješno izbjeći

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 24

Avatar tituš
tituš
14:03 31.03.2018.

Hajmo mi u Piran spajati dvije točke "prijateljske" zlovenije i nas ..

ZA
zanaše1
14:52 31.03.2018.

E kad novinar prepisuje rekstove na nezna što ja tona a što kilometar

IM
Immanuell
14:19 31.03.2018.

Svaka čast, neka ljudi rade kad imaju novca za to.....