VOZILI SMO

Moderan poslovni partner u dostavnoj i putničkoj izvedbi

Foto: Toyota
Toyota ProAce
Foto: Toyota
Toyota ProAce
Foto: Toyota
Toyota ProAce
Foto: Toyota
Toyota ProAce
Foto: Toyota
Toyota ProAce
Foto: Toyota
Toyota ProAce
Foto: Toyota
Toyota ProAce
Foto: Toyota
Toyota ProAce
06.10.2016.
u 18:00
Dostavni ProAce već je u prodaji s cijenom od 166.900 kuna za najkraće izdanje i Base opremu. Putnička izvedba ima do devet sjedala
Pogledaj originalni članak

Nastao u suradnji s francuskom PSA Peugeot Citroen grupacijom, Toyotin ProAce nudi dvije verzije međuosovinskog razmaka (292,5 i 327,5 cm) na kojima su napravljene tri različite dužine vozila - 460,6 cm, 495,6 i 530,8 cm. Tu je i putnička, kombi te izvedba šasije.

Dva suvozačka sjedala

ProAce je visok 190,5 (Compact) odnosno 189 cm u ostalim verzijama. Novost je najkraća, Compact verzija. Dolazi s dva suvozačka sjedala. Za dostavno izdanje Toyota je predvidjela 1,6-litreni dizelaš od 95 KS koji dolazi s 5-stupanjskim ručnim mjenjačem ili 6-stupanjskim robotiziranim, dok se snažnije izdanja istog motora od 115 KS, odnosno dvolitreni D-4D modeli od 120 i 150 KS isporučuju sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Top ponudu čini izdanje od 180 KS koje dolazi isključivo uz 6-stupanjski automatski mjenjač. Za pohvalu je servisni interval od 40.000 km ili dvije godine. Dostavni ProAce već je u prodaji i kreće od 166.900 kn za najkraće izdanje i Base razinu opreme. Srednja duljina kreće od 181.900 kn, dok za najdulji model treba izdvojiti 194.900 kn. Crew Cab verzija sa 6 sjedala starta sa 204.900 kn, a svi modeli pripadaju N1 segmentu gdje nema trošarine te postoji mogućnost odbijanja PDV-a. Kod putničke izvedbe Proace Verso najslabija je tzv. Combi verzija sa 8 ili 9 sjedala, slijedi Shuttle s istim brojem sjedala, pa Family verzija s osam sjedala.

Stolići i okretanje sjedala

Stražnja dva sjedala postavljena su na šine, pa ih je moguće pomicati. Najluksuznije je VIP izdanje sa 6-7 sjedala. U ovom je izdanju moguće i okretanje sjedala, te postavljanje stolića.

>> Kombi za devet putnika s opremom iz visoke klase

>> Povijesnim vrlinama kultni njemački kombi dodao je sve blagodati modernog doba

Važnost prevencije

Karcinom gušterače jedno je od najzloćudnijih oboljenja probavnog trakta, no zašto mu se ne posvećuje dovoljno pozornosti?

Specijalna bolnica Radiochirurgia Zagreb i „Rechts der Isar“, sveučilišna bolnica Tehničkog sveučilišta u Münchenu – jednog od najboljih fakulteta u Njemačkoj, potpisali su Ugovor o suradnji, što donosi novu eru u liječenju tumora te predstavlja suradnju koja se odnosi na korištenje naprednih tehnologija i vrhunske kirurgije u borbi protiv tumora, kao i dijeljenje znanja o najmodernijim medicinskim rješenjima za kirurško, radiokirurško i hibridno liječenje bolesti.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.