Unatoč skandalima

Volkswagen ne odustaje od dizela, najavljuje njegovu "renesansu"

Foto: Reuters/Pixsell
Matthias Mueller
Foto: Reuters/PIXSELL
Volkswagen (VW) Chief Executive Matthias Mueller attends a news conference in Wolfsburg, Germany December 10, 2015. German car maker Volkswagen will publish intermediate results from the inquiries it launched in September after admitting to cheating diese
Matthias Mueller, CEO of Porsche presents the new Porsche Carrera 911 S at the International Motor Show (IAA) in Frankfurt, in this September 13, 2011 file photo. Volkswagen's supervisory board will pick the head of sports-car maker Porsche as its next ch
Foto: Reuters/PIXSELL
Volkswagen CEO Matthias Mueller wipes his nose as he addresses a news conference at Volkswagen's headquarters in Wolfsburg, Germany June 16, 2016. Volkswagen Chief Executive Matthias Mueller said on November 18, 2016 that the cost-cutting deal agreed with
13.03.2018.
u 16:40
Moderni dizelski motori su, kada je zaštita klime u pitanju, dio rješenja, a ne problema, rekao je Mueller.
Pogledaj originalni članak

Unatoč skandalima oko manipuliranja ispušnim plinovima i prijetećim zabranama prometa vozilima s dizelskim motorima u Njemačkoj, Volkswagen i dalje ustraje na ovoj vrti motora, rekao je u utorak šef koncerna Matthias Mueller na predstavljanju godišnjeg poslovanja u Berlinu.

„Ja ne samo da se nadam, nego sam i uvjeren da će dizelski motor doživjeti renesansu. Moderni dizelski motori su, kada je zaštita klime u pitanju, dio rješenja, a ne problema“, rekao je Mueller. On je ustvrdio da dizelski motori u atmosferu izbacuju mnogo manje štetnog ugljikovog dioksida nego benzinski motori.

Mueller je najavio da će Volkswagen do 2022. uložiti preko 90 milijardi eura u razvoj motora s unutarnjim sagorijevanjem. Istodobno koncern iz Wolfsburga ulaže i u sektor električnih pogona.

Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Volkswagen Polo
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Volkswagen Polo
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Volkswagen Polo
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Volkswagen Polo
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Volkswagen Polo
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Volkswagen Polo
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Volkswagen Polo
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Volkswagen Polo

„U sljedećih četiri godine ćemo u sektore elektro-pogona, digitalizacije i autonomne vožnje uložiti više od 34 milijardi eura“, rekao je Mueller. Broj pogona koji proizvode akumulatore za elektro-automobile bi se sa sadašnjih tri trebao povećati na 16.

On je istodobno naglasio kako za razvoj elektro-automobila potrebno poboljšati infrastrukturu stanica za punjenje.

„Volskwagen ne može sam riješiti problem manjka stanica za punjenje. Za to nam je potreban jedan masterplan na europskoj razini“, poručio je predsjednik uprave Volkswagena.

Na konferenciji za tisak u Berlinu Volkswagen je predstavio i brojke koje, unatoč brojnim skandalima u koje je upleten ovaj koncern, pokazuju rekordni promet i zaradu. Zahvaljujući jakoj potražnji u SAD-u i Kini VW je 2017. ostvario zaradu od 11,4 milijarde eura, što je sedam milijardi više nego 2016.

ISTRAŽUJEMO

Kako početi investirati i planirati mirovnu? Evo zašto o tome trebate razmišljati već u dvadesetima

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 3

IB
ibiza
17:42 13.03.2018.

bravo VW ,ja vozim uvijek i hvala bogu zadovoljan

JU
jurajuric116
17:31 14.03.2018.

Bog je stvoril čoveka, a Njemac VW diesel

DU
Deleted user
10:40 15.03.2018.

Dizel nije rješenje problema, nego njegov sastavni dio.Fosilna goriva vežu ugljik sa kisikom i stvaraju Co2. Dizel koji troši 6 litara i radi 25000 km godišnje,i dalje ispusti oko 4 tone Co2 na godinu. Čista kemija od koje se ne može pobjeć.