USPJEH

Rimac: U ovih deset metara u Hrvatskoj imamo projekte za deset superautomobila!

Foto: YouTube screenshot
Nico Rosberg i Mate Rimac
Foto: Rimac Automobili
Foto: Rimac Automobili
Foto: Rimac Automobili
Foto: Rimac Automobili
Foto: Rimac Automobili
Foto: Rimac Automobili
Foto: Rimac Automobili
24.11.2020.
u 09:44
Nico Rosberg ponovno je posjetio Hrvatsku, i to kako bi u pogonima Rimac Automobila odabrao što sve želi imati u svom C_Two. Neodlučan je oko boje karoserije, a u užem su mu izboru crni, crveni i zeleni C_Two
Pogledaj originalni članak

Nico Rosberg, svjetski prvak Formule 1, poduzetnik i zaljubljenik u tehnologiju, jedan je od 150 kupaca superautomobila Rimac C_Two. Svoj je primjerak naručio početkom 2019. godine, a u međuvremenu je nekoliko puta posjetio Hrvatsku kako bi se susreo s Matom Rimcem, osnivačem i izvršnim direktorom tvrtke Rimac Automobili.

Nakon zadnjeg posjeta – specifičnog po tome što je tada personalizirao svoj primjerak modela C_Two, odnosno odabrao boje i elemente opreme za svoj automobil – Nico Rosberg svoje je dojmove podijelio je s obožavateljima objavivši video na društvenim mrežama i ujedno tražeći savjet. Neodlučan je, naime, oko boje karoserije svog modela C-Two. U užem su mu izboru tri opcije. Prva opcija je crni C_Two s tamnosivom alcantarom u interijeru te s aluminijskim detaljima. Crna kočiona kliješta jedan su u nizu upečatljivih detalja.

– Ovakav izgleda kao Batmobil – kazao mu je Mate Rimac. Adriano Mudri, direktor dizajna u Rimac Automobilima, svoj glas daje upravo crnom Rimac C_Two modelu. Mate Rimac glasao je pak za drugu Rosbergovu opciju, C_Two u britanskoj trkaćoj zelenoj boji s tamnim karbonskim detaljima izvana i sjajnim aluminijskim iznutra. Nico zasad naginje trećoj opciji, crvenom C_Two s crnim karbonskim detaljima, ali još nije donio konačnu odluku.
– Želim da automobil bude agresivan. Crna ili crveno-crna… Ne znam još. Svakako stavite na njega potpis 'Rosberg' – kaže Nico koji svoj najnoviji video otvara kadrovima Zagreba i riječima: „Rimac C-Two najiznimniji je automobil našeg vremena. Ja sam superuzbuđen!“

Kako i ne bi bio. Osim što je u pogonima u Svetoj Nedelji izabrao ono što želi u svom primjerku, Nico je sjeo uz Matu Rimca na suvozačevo sjedalo prvog prototipa kako bi se odvezli do novih Rimčevih pogona u Velikom Trgovišću te na probnu vožnju s najnovijim prototipom, gdje je Nico sjeo za upravljač. Vozeći se, Mate Rimac i Nico Rosberg raspravljali su o mogućnostima dotjerivanja Rosbergova C_Two.
– Naravno da nisam uključen u velike stvari, u pogon, ali u male jesam. Primjerice, kočenje motorom jako je bitno. Važno je da je uglađeno. Sićušne promjene čine goleme razlike u osjećaju za volanom. Želim sudjelovati u detaljima – kazao je Nico.
– Moraš shvatiti koja su ograničenja sistema da bi mogao o tome razgovarati s inženjerima – odgovorio mu je Mate.
– Nema ograničenja! Nema granica!
– Ok... Formula 1 definicija.
– Ako kažem da ne želim rollbar, rollbar se miče – uporan je Nico.
– Ali moraš shvatiti koja je uloga rollbara i što se događa ako ga makneš – uspio mu je objasniti Mate, pokazavši mu ujedno opcije prilagođavanja stražnjeg spojlera i rashladnog sistema.

U Velikom Trgovišću Rimac je Rosberga proveo kroz dijelove pogona za izradu monokoka, sklapanje baterija, mjenjačkih kutija…
– Još uvijek je sve ručna izrada, ali radimo na tome da nešto i automatiziramo – rekao je Mate Rimac, dok su mu se iznad glave nizale oznake proizvodnih punktova: baterije za Pininfarinu, baterije za Koenigsegg, za Aston Martin…
– Proizvodimo baterije za C_Two, ali i za Pininfarinu, Koenigsegg, Aston Martin. Radimo još tri projekta za Hyundai, pa za njemačku autokompaniju i još par projekata za europske autokompanije o kojima ne smijem govoriti. U ovih deset metara imamo deset projekata za superautomobile, ovdje, usred ničega u Hrvatskoj, i to je meni super! – rekao je Mate Rimac.
Rimac C_Two sa svojih 1914 konjskih snaga, uz 2300 Nm, iz mirovanja do brzine od 161 km/ h (100 milja na sat) pojuri za 4,3 sekunde te postiže najveću brzinu od 412 km/h. Pogon je na sva četiri kotača jer na svakom kotaču ima po jedan elektromotor. Za samo 1,85 sekundi stiže do stotke.

Važnost prevencije

Karcinom gušterače jedno je od najzloćudnijih oboljenja probavnog trakta, no zašto mu se ne posvećuje dovoljno pozornosti?

Specijalna bolnica Radiochirurgia Zagreb i „Rechts der Isar“, sveučilišna bolnica Tehničkog sveučilišta u Münchenu – jednog od najboljih fakulteta u Njemačkoj, potpisali su Ugovor o suradnji, što donosi novu eru u liječenju tumora te predstavlja suradnju koja se odnosi na korištenje naprednih tehnologija i vrhunske kirurgije u borbi protiv tumora, kao i dijeljenje znanja o najmodernijim medicinskim rješenjima za kirurško, radiokirurško i hibridno liječenje bolesti.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 7

HA
Harki
01:41 29.11.2020.

E moj Nico, samo ne daj lovu unaprijed, nitko još nije uspio niti jedan Rimac auto registrirati i na pločice na ulicu izvesti, pa nećeš ni ti.

ČE
Čedolovac
10:45 24.11.2020.

Nico!!! Nemoj ništa vjerovat Rimcu.. Citaj komentare sad ispod clanka i vidjet ces da je to sve laz, auto ne radi, prodao je astonu, koenigseggu, porscheu, hyundaiu zmijsko ulje.. Uzeo je poticaje i spremio u džep a u baterjama su skrivene Duracell AAA.. Ne vjeruj svojim očima, vjeruj komentatorima ovdje..

DI
dinol
10:58 24.11.2020.

Fenomenalan PR za Hrvatsku i Rimac automobili. Bravo Mate!!