Vozili smo

Renault 
Megane – izgleda bolje, vozi štedljivije

Foto: ''
'IMG_5736'
Foto: ''
'Megane03_nnn_aut_300312'
Foto: ''
'Megane08_nnn_aut_300312'
03.04.2012.
u 11:30
Najveća novost je 1,2-litreni turbobenzinac sa 115 KS (130.900 kuna), a novost je i Energy dizelaš dCi SA 130 ks (152.900 kuna)
Pogledaj originalni članak

Klasično zatezanje bora na polovici životnog vijeka primijenili su Renaultovi stručnjaci na trećoj generaciji kompakta Megane. nakon nešto više od tri godine od kada se krajem 2008. pojavio na tržištu.

Potrošnja manja za 25%

Novost na prednjem dijelu automobila je ugrađivanje dnevnih LED svjetala (koja će serijski biti dostupna od opreme Dynamique) te novi odbojnik s maskom hladnjaka čiji novi, zatvoreniji izgled naglašava dojam robusnosti. Dašak luksuza daju kromirani obrubi maglenki, a privlačniji izgled upotpunjuju bočne zaštitne letvice i kvake u boji vozila. Još veće razlike u detaljima bit će između berline i karavanskog Grandtoura s jedne strane te Coupea s druge.

Ipak, prave su novosti ispod poklopca motora. U ponudi je potpuno novi mali turbobenzinac 1,2 TCe koji razvija 115 KS i 190 Nm. Taj motor će zamijeniti atmosferski 1,6 16V benzinac sa 110 KS. Moderniji TCe ima 5 KS te 40 Nm više od prethodnika. Turbopunjač osigurava elastičnost i snažna ubrzanja pri niskom broju okretaja budući da je 90% okretnog momenta dostupno od 1500 o/min. U odnosu na 1,6 16V motor, potrošnja je snižena za čak 25%. Prema tvorničkim podacima Megane 1,2 TCe na 100 km troši 5,3 l, a ispušta 119 g/km CO2. Motor je vrlo ugodan, elastičan i snažan, a nama je na kraćoj testnoj ruti okolicom španjolske Seville potrošnja bila solidnih 7,2 l/100 km. Novi motor spada u Renaultovu Energy seriju koja naglašava štedljivost, uz zadržavanje užitka vožnje.

Snažni dizelaši

Novost je i dizelski Energy motor, 1,6-litreni dCi sa 130 KS i čak 320 Nm okretnog momenta. Isprobali smo ga u karavanskoj verziji. Vrlo je štedljiv (tvornički 4,0 l/100 km), a puca od snage. Najjači dizelaš dCi 160 je dostupan u izvedbi Grandtour s GT opremom.

Novi motori potpomognuti su sustavom Stop & Start za manju potrošnju. Cijena berline sa 1,6 16V benzincem od 100 konjskih snaga iznosi 104.900 kuna. S novim TCe motorom i Dynamic opremom stoji 130.900 kuna (dolazi u lipnju). Početni dizelaš sa 90 KS stoji 117.900 kuna, a dCi 130 152.900 kuna.

 

Praktično rješenje

Jednu grešku s novcem radi većina građana: Stručnjak za financije ima top savjet kako je uspješno izbjeći

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.