NA TESTU

Paklena naranča privlači izgledom, osvaja vožnjom

Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Toyota Aygo
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Toyota Aygo
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Toyota Aygo
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Toyota Aygo
26.10.2014.
u 08:51
Novi japanski mališan stoji od 67.800 kuna, a cijena ovog, bogatije opremljenog primjerka je 82.450 kuna
Pogledaj originalni članak

Paklena naranča! – odmah je dobila nadimak nova Toyota Aygo. Baš nas je na to, kao i većinu ljudi kad je prvi put ugledaju, asocirala druga generacija gradskog mališana u atraktivnoj narančasto-crnoj kombinaciji. Definitivno, Toyota je s dizajnom i bojama pogodila, jer rijetko smo čuli tako puno odličnih komentara na izgled nekog novog auta. U istom razigranom tonu je i unutrašnjost, klavirski lak na plastici, ugodna sjedala, fini mesnati upravljač i 7” dodirni zaslon preko kojeg se vrši većina funkcija. Aygo, kao i sve više novih auta ima USB ulaz, ali ne i CD čitač.

Druga generacija je robusnija. Primjerice, prednji par vrata je sada čvrst, dok su stražnja vrata ostala “plehnata”. Prtljažnik (168 l) se i dalje otvara samo stražnjim prozorom što je praktično rješenje. Nije velik, ali dostatan je za dva kofera ili odlazak u kupovinu. S obzirom na dužinu od 346 cm idealan je za gradske gužve gdje se s krugom okretanja ispod 10 metara snalazi odlično.

Na stražnjoj klupi ne treba očekivati čuda pogotovo u smislu prostranosti za koljena, ali dvije odrasle osobe mogu relativno ugodno putovati. Sprijeda je komfor vrhunski. Ispod poklopca motora iznenađenja nema. Tamo je i dalje trocilindarski 1,0 VVT-i, izvorno Daihatsuov motor, i dalje najbolji u klasi. Sa 68 KS i 95 Nm laganom Aygu omogućuje ubrzanje do stotke za 14,2 s i najveću brzinu od 160 km/h. U gradu je pravi zvrk, ali i na autocesti nećete nikome smetati. U gradu je prosječna potrošnja oko 6,5 l/100 km, dok se na otvorenoj cesti vozi s litrom manje. Novi Aygo stoji od 67.800 kn, ali s opremom x-cite i uz bogatu opremu poput crnih alu naplataka, dodirnog zaslona i kamere za vožnju unatrag cijena mu je od 82.450 kn.

>> Novi Aygo je agresivniji, duži i prima više prtljage

>> Novi Aygo počeo se proizvoditi u Češkoj

ISTRAŽUJEMO

Kako početi investirati i planirati mirovnu? Evo zašto o tome trebate razmišljati već u dvadesetima

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 4

DU
Deleted user
09:20 26.10.2014.

Nije lijep a bogme mu ni ubrzanje nije najbolje.

Avatar Milokliz
Milokliz
11:48 28.10.2014.

Simpatičan autić ali kad vidim pleh sa unutrašnje strane vrata zlo mi dodje...

AA
aabbcc
09:29 26.10.2014.

i kamere za vožnju unatrag _____ Dobar jee ali unazad ima samo jednu brzinu za voznju i tu ne trebe kamera !!