Zagrebu u susjedstvu

Novi Clio u Sloveniji će proizvoditi i Hrvati

Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Novi Clio u Sloveniji će proizvoditi i Hrvati
13.01.2017.
u 18:08
Nova generacija popularnoga gradskog auta proizvodi se u Renaultovim tvornicama u Francuskoj i Turskoj, a do 2015. i iz Novog Mesta
Pogledaj originalni članak

Proizvodnja novog modela vozila Clio 4 u slovenskoj kompaniji Revoz u Novom Mestu otvorit će novih 300 radnih mjesta, a u slučaju povećanja potražnje za popularnom markom automobila, dodatne dvije stotine.

Radnike traže na području Ljubljane, Kočevja, Bele krajine, Posavja, Zasavja, Celja, a ako bude potrebno i u Hrvatskoj gdje je Revoz već imao iskustva s traženjem kadrova, piše Dnevnik. Početak serijske proizvodnje je predviđen za kraj ožujka.

U Revozu je na kraju prošle godine bilo 2032 zaposlenih i još 499 preko agencija, a tako će, na neodređeno vrijeme, zaposliti i nove radnike. Plaće novih radnika iznosit će oko 1200 eura bruto, ali pregovori sa socijalnim partnerima još uvijek nisu završeni. Bit će plaćeni kao i drugi agencijski radnici koji već rade u Revozu. To je oko 920 eura plus bruto bonus za noćni rad, što je 50 posto od osnovice.

Na neodređeno

Svi novi zaposlenici moraju proći kroz radoblje uvođenja u proizvodni proces, koji traje oko četiri tjedna, što znači da bi prvi trebali biti zaposleni već u siječnju. Prema riječima Antona Zvonka Kinka, direktora ljudskih resursa i člana uprave Revoza, u potrazi za odgovarajućim osobljem, a riječ je o proizvodnji karoserije, lakiranju, montaži i vozačima viličara, usko će surađivati ​​sa Zavodom za zapošljavanje, koji je u suradnji s agencijama za zapošljavanje već obavio niz informativnih sastanaka. Prema sadašnjim procjenama, proizvodnja automobila Clio 4 kretala bi se oko 360 vozila dnevno. Trenutačno se u Revozu u dvije smjene dnevno proizvede više od 600 vozila. Prošle godine s proizvodnih traka Revoza sišlo je oko 133.600 vozila, od kojih je oko dvije trećine modela Twingo i trećina četverosjednih automobila Smart.

–Naravno, ova brojka će se ove godine promijeniti, Clio 4 će donijeti značajne količine i različitu raspodjelu proizvodnje sva tri modela. Procjenjujemo da će ukupna proizvodnje do kraja godine porasti za 30 do 40 posto, kaže Nevenke Bašek Zildžović, voditeljica za komunikacije i odnose s javnošću.

Povjerenje Francuza

Clio 4 proizvodi se u Renaultovim tvornicama u Francuskoj i Turskoj.

–Mi smo, dakle, treća tvornica koja će proizvoditi ovaj uspješan model, koji nas opet dovodi u društvo velikih Renaultovih tvornica, što će nam osigurati veću dugoročnu stabilnost. Clio je naš dobar znanac, ranije smo ih proizveli više od milijun. A to da nam je vlasnik grupa Renault ponovno ukazala povjerenje za nas je puno priznanje - istakli su Slovenci. Proizvodnju Clia u Novom Mestu, nakon više od dva desetljeća, zaustavljena je u svibnju 2015. godine.

>> Smart ForFour stvoren je za lako parkiranje, ali i prijevoz četvero ljudi

Praktično rješenje

Jednu grešku s novcem radi većina građana: Stručnjak za financije ima top savjet kako je uspješno izbjeći

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 6

TO
toljaga22
18:32 13.01.2017.

nastavljena je

NO
nonasur
18:41 13.01.2017.

super, samo nek se radi. što manje birokratskih smetnji i bit će sve dobro.

Avatar salaso
salaso
10:55 14.01.2017.

Auto-industrija, sa svim onim što ju prati, je 3 industrija svijeta nakon kemijske industrije i turizma.....da naše vrle glave ne žele/ ne mogu smisliti načina da od tog kolača Hrvatska uzme 0,0001 %.To bi zaposlilo pola Hrvatske.Toliko o veleumnim glavama, fakultetima, ustanovama,akademicima i inim politokratskim elitama koje godinama imaju svoj vlastiti big brother show , a narod nek jede travu....i to u Irskoj ili Kanadi po mogućnosti...