Četiri godine nakon predstavljanja Opelov crossover Antara – koji spaja off-road sposobnosti i urbani stil – doživio je redizajn. Nova maska hladnjaka dizajnom je prilagođena izgledu ostalih Opelovih modela, dok maglenke s kromiranim obrubom daju skladan, no istodobno i robustan izgled. Promjene su vidljive i u unutrašnjosti, koja je osvježena i funkcionalnija.
Ipak, najveće promjene nalaze se ispod poklopca motora. Ponuda agregata je posve obnovljena i svi motori zadovoljavaju Euro 5 standarde, a nude 30 KS više, bolje vozne performanse te znatno smanjenu potrošnju i emisiju štetnih plinova. Čak su i oba sustava prijenosa, 6-stupanjski ručni i automatski, bili podvrgnuti promjenama kako bi se poboljšala njihova učinkovitost i dinamičnost. Nudi se novorazvijeni turbodizelski 2,2 CDTI motor koji dolazi u dvije verzije - slabijoj sa 163 KS i jačoj sa 184 KS. Varijanta sa 163 KS dostupna je s prednjim pogonom ili pogonom na sve kotače, kao i s ručnim ili automatskim prijenosom. Model sa 184 KS također dolazi s izborom između ručnog ili automatskog mjenjača te standardno ima pogon na sve kotače.
Benzinske boje brani četverocilindraš volumena 2,4 litre sa 170 KS. Dostupan je s pogonom na prednje ili na sve kotače te dolazi s ručnim ili automatskim 6-stupanjskim mjenjačem. Unaprijeđena je i sigurnost te udobnost nove Antare. U serijskoj opremi sada ima električnu ručnu kočnicu i sustav pomoći pri kretanju na uzbrdici. Cijene još nisu poznate.