U HRVATSKOJ

Nova Opel Insignia uz nižu potrošnju daje više agilnosti i komfora

Foto: Opel
Foto: Opel
Foto: Opel
Foto: Opel
Foto: Opel
Foto: Opel
Foto: Opel
Foto: Opel
Foto: Opel
15.09.2020.
u 13:07
U Opelovu perjanicu ugrađuju se nove generacije motora, između ostalih i onaj s 99 grama CO2 po kilometru, a među njezinim su tehnološkim adutima 9-stupanjski automatik i novi AWD pogon
Pogledaj originalni članak

Opel Insignia – pomlađena na sredini životnog ciklusa – stigla je na hrvatsko tržište. Dinamičnijeg nastupa, ulazni model stoji 203.092 kune, a pokreće ga 1,5D dizelski motor sa 122 konjske snage, upregnut 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Uz ovaj se motor može naručiti i 8-stupanjski automatski mjenjač. U odnosu na prethodnicu, nova Insignia već je od početne razine bogatije opremljena, a dolazi i s četiri godine jamstva i četiri godine pomoći na cesti. Prepoznatljiva je po novim LED dnevnim svjetlima, no puno više novina donosi ‘ispod kože’, uključujući novi pogon na sva četiri kotača. Insignia se i dalje nudi u dvije karoserijske izvedbe, kao Grand Sport i Sports Tourer, a izdvojenu liniju čine dinamični GSi modeli.

U vrhunac Opelove ponude sada se ugrađuju nove generacije motora, pa se nova Insignia može pohvaliti da u svojoj paleti ima i inačicu koja emitira samo 99 grama ugljikova dioksida po kilometru. Kad govorimo o CO2, Opel je u odnosu na prošlu godinu u automobilskoj industriji postigao najveći napredak. Nadalje, Insigniji je poboljšana i aerodinamika te je njezinih 0,25 Cd najbolji rezultat među mainstream modelima. Uz spomenuti dizelski agregat od 122 KS, poklonici dizela mogu birati i dvolitreni stroj od 174 konjske snage. Upravo se od 2,0D izvedbe sa 174 KS očekuju da će u Hrvatskoj biti najtraženija. Oba se dizelaša nude uz ručni i automatski mjenjač, a snažniji dizelski motor na raspolaganju je i uz AWD pogon. Početni trocilindarski dizelski motor od 1,6D agregata koji je u gami zamijenio lakši je deset posto, dok je kod snažnijeg dizelaša 380 Nm maksimalnog okretnog momenta na raspolaganju već od 1500 okretaja u minuti.

U benzinskoj gami, dvolitreni turbobenzinac prvi je Opelov motor s deaktivacijom cilindara, koja radi u tri profila, ovisno o potrebi. Dolazi u dvije razine snage, a osnovni razvija 200 konja. Snažnija inačica od 230 konja ugrađuje se u Insigniju GSi.
GSi modeli imaju drukčije podešen ovjes i Brembo kočnice, spomenutih 230 KS iz dvolitrenog turbaka, 9-stupanjski automatski mjenjač i AWD pogon. Tako opremljena Insignia GSi postiže maksimalnih 235 km/h, a ubrzanje od mirovanja do stotke traje 7,6 sekundi. Ovom je prilikom Opel unaprijedio i pogon na sva četiri kotača. Odsad postoji mogućnost vožnje i samo na prednje kotače, a novi AWD pogon ima i stvarnu vektorsku raspodjelu okretnog momenta na stražnjoj osovini. Aktivni ovjes ima tri moda rada.

U veća poboljšanja svakako se ubraja novi 9-stupanjski automatski mjenjač kod kojeg su osjetno smanjeni razmaci među brzinama, a valja istaknuti i nova prilagodljiva IntelliLux Pixsel svjetla s 84 LED elementa po faru, sa sedam modova rada svjetala. Njihov se svjetlosni snop u milisekundi glatko prilagođava svim uvjetima. Preciznije je prebacivanje dugih i kratkih svjetala, ovisno o dolaznom ili odlaznom prometu. Obnovljena Insignia nudi najmodernije sigurnosne sustave: prilagodljivi tempomat aktivan pri svim brzinama, automatsko kočenje u nuždi, aktivnu pomoć zadržavanja voznog traka, sustav prevencije sudara s prepoznavanjem pješaka, sustav upozorenja na promet straga koji je koristan kod izlaženja unatrag s okomitog parkirnog mjesta. Početna Opel Insignia Edition 1,5D od 122 KS u serijskoj opremi, među ostalim, ima automatski dvozonski klima-uređaj, el. podizače prednjih i stražnjih prozora, aktivno zadržavanje vozne trake, paket vidljivosti, prednju kameru, sustav za izbjegavanje frontalnih sudara, kočenje radi izbjegavanja sudara pri malim brzinama, sustav za otkrivanje pješaka, el. podesive i grijane retrovizore, LED prednja i stražnja svjetla, sportska prednja sjedala, multimedijski sustav sa sedam zvučnika.

Važnost prevencije

Karcinom gušterače jedno je od najzloćudnijih oboljenja probavnog trakta, no zašto mu se ne posvećuje dovoljno pažnje?

Specijalna bolnica Radiochirurgia Zagreb i „Rechts der Isar“, sveučilišna bolnica Tehničkog sveučilišta u Münchenu – jednog od najboljih fakulteta u Njemačkoj, potpisali su Ugovor o suradnji, što donosi novu eru u liječenju tumora te predstavlja suradnju koja se odnosi na korištenje naprednih tehnologija i vrhunske kirurgije u borbi protiv tumora, kao i dijeljenje znanja o najmodernijim medicinskim rješenjima za kirurško, radiokirurško i hibridno liječenje bolesti.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 5

IN
invazijaleptira
22:00 23.09.2020.

Obozavam Opel, nedavno sam ga iznajmio kod mms rent a car. Uzivao sam u voznji. Ovaj novi model mi izgleda vrh!

TA
Tarica1912
14:47 15.09.2020.

Opel,ni slučajno 🥵!

HA
hacker
11:32 18.09.2020.

Dali se Opel uopće prodaje u Hrvatskoj, nemaju cjenik dostupan na webu, ne radi im konfigurator, svi modeli nisu dostupni u auto salonima za pogledati?