Rabljenih se automobila u Hrvatsku i prije ovogodišnjeg poskupljenja potaknutog nedostatkom sirovina, dijelova pa time i samih automobila iz drugih europskih zemalja unosilo osjetno više nego što se ovdje novih prodavalo. Godinama su vozači, kupci u Carinsku upravu predavali račune za kupljeno vozilo – tko pravi, tko s malo nižim iznosom od stvarnoga – kako bi pokušali pokazati koliko su platili to rabljeno vozilo, ne bi li im tako obračunati poseban porez na motorna vozila bio niži od onoga koji proizlazi iz deprecijacije vrijednosti motornog vozila. Jer, s računima se možda i moglo malo manipulirati, iako je svaki sumnjivi račun djelatnicima Carinske uprave zvonio na uzbunu, ali tablice s postotcima ostataka vrijednosti bile su neumoljive.
Zbog drastičnog povećanja cijena vozila događa se dosad nezamislivo: Naš porezni sustav blaži je od cijena na EU tržištu
Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.
Pretplatite se na sadržaj s potpisom.
Tko u Hrvatskoj ne plaća zdravstveno osiguranje: Država se u zdravstvu odrekla 1,5 milijardi €
Rast cijene police dopunskog osiguranja na 180 eura godišnje ponovno je stavio u fokus nejednakosti u financiranju sustava, koji se oslanja na doprinose tek trećine zaposlenih, dok dugačke liste čekanja građanima i dalje ograničavaju pristup zdravstvenoj skrbi
Joško Jeličić otvorio temu o problemu Hrvatske, a ovo je najveći apsurd u cijeloj priči
Najveći je apsurd u cijeloj priči to da je taj Livaković, golman bez ijedne klupske minute još od kraja kolovoza, još uvijek bez premca naš najbolji, najsigurniji i najpouzdaniji čuvar mreže. I jednostavno je – gledajući prema Svjetskom prvenstvu – nezamislivo uopće koketirati s bilo kojim drugim rješenjem za jedinicu reprezentacije osim Livakovića.
Shvatili smo koliko je utjecajan čim smo vidjeli njegove – tenisice
Jermak nije među formalno osumnjičenima i optuženima u korupcijskoj istrazi, ali pretres njegova stana u petak prošloga tjedna i njegova ostavka daju naslutiti da se ide i u njegovu smjeru
'Rasprodani smo gotovo sve do 2036.': Hrvatski energetski adut puni Europu plinom
Posjetili smo terminal u Omišlju, koji je udvostručio kapacitet; a Hrvatska je time dobila daleko veću energetsku sigurnost, ali i postala veliki igrač u opskrbi plina čitave Europe
'Bacali su mi zastavu na teren, dobio sam i poruku na hrvatskom. Sad znaju za Modrića i mene'
Nemam neke planove i želje za nastavak karijere. Uživam i u ovom trenutku slobode, da možda mogu birati gdje ću dalje. Prvi mi je to put nakon petnaest godina. Uspio sam se dokazati u Hrvatskoj i na kraju svijeta u Kini. Zadovoljan sam, nemam planove, a sve ostalo dajem u Božje ruke - rekao nam je iskusni nogometaš
Auti su u EU drastično poskupili, do te mjere da se danas par godina star auto može prodati po višoj cijeni od one po kojoj se kupio. To se zove zelena tranzicija i vrhunsko planiranje skupo plaćenih EU managera... Svi vrište hoćemo zeleno, a kada treba platiti, onda se tek krene razmišljati. A što sad, nema druge nego kupiti bicikl ili se uhljebiti pa ti zeleni auto kupe građani. Tako su to riješili crveno-zeleni u Zagrebu...