HARD TEST

Kompaktni dizelaš povoljne cijene malo traži, a dovoljno pruža

Foto: Davor Višnjić/PIXSELL
hyundai i30
Foto: Davor Višnjić/PIXSELL
hyundai i30
Foto: Davor Višnjić/PIXSELL
hyundai i30
Foto: Davor Višnjić/PIXSELL
hyundai i30
Foto: Davor Višnjić/PIXSELL
hyundai i30
08.12.2013.
u 10:00
Dizelaš od 90 KS čini se idealnim izborom zbog dovoljne agilnosti i racionalne potrošnje
Pogledaj originalni članak

Drugu generaciju Hyundaija i30 intenzivnijem testiranju podvrgnuli smo u izvedbi pokretanoj osnovnim dizelskim motorom te opremljenom drugom razinom opreme.

Korejski kompakt izgleda odlično. Model od kojeg Hyundai puno očekuje razvijen je u Europi i za Europu. Dizajn možemo svesti pod sportsku eleganciju, a dopadljive linije nastavljaju se i u interijeru. Korišteni materijali su dobre kvalitete, na završnu obradu nemamo primjedbi. Vožnja je komforna, jer prostora na sjedalima ima dovoljno.

Čak se ni putnici straga neće žaliti da im nedostaje prostora za noge. Prednja sjedala blago su profilirana. Prtljažnik je sa 378 l zapremine dovoljan za gradske potrebe, ali i za kraće obiteljske izlete.

Sve su komande ergonomski osmišljene, nelogičnosti nema. Precizan ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa odlično surađuje s 1,4-litrenim dizelašem od 90 KS. Iako se na spomen te ergele 90 konja čini slabim izborom, nakon prvih prevaljenih kilometara ovaj motor smatramo idealnim za Hyundai i30. Dovoljno je agilan u svim situacijama u kojima se prosječan vozač obično nađe. Ima dovoljno snage pri pretjecanjima, lagano posustaje tek s pet putnika u kabini. S druge strane, marljiv dizelaš ne buči i ne troši puno. Prosječna potrošnja trenutno nam iznosi sedam litara na stotinu kilometara prevaljenih većinom na gradskim prometnicama. Buku motora u kabini gotovo da nismo čuli. Vožnja je ugodna i zbog odličnog ovjesa. Voljeli bismo jedino da je el. progresivni servo upravljač malo životniji.

Dobra je i opremljenost već od početnog paketa. Hyundai i30 serijski donosi, primjerice, ABS, ESP, pomoć pri kretanju na uzbrdici, vozačev i suvozačev zračni jastuk, klima uređaj, radio CD MP3, putno računalo, el. podešavanje prednjih stakala, LED dnevna svjetla, maglenke.

Oprema iLike obuhvaća i središnje daljinsko zaključavanje, el. podesive i grijane retrovizore, kožom presvučen upravljač i ručicu mjenjača...

OTVORILA DUŠU ZA VEČERNJI

Jelena Perčin: 'S prvim suprugom imam fenomenalan odnos, a Momo djecu 'na papiru' može viđati svaki drugi vikend'

– U trenutku kada su mediji dobili informaciju da smo se Momo i ja razveli, mi smo već godinu dana bili zapravo razvedeni. Tako da je sada već prošlo dvije godine otkad je svatko krenuo svojim putem. Svojoj djeci nikada nisam rekla: "Vaši mama i tata više se ne vole." To mi je grozno! Uvijek sam im objašnjavala da volim njihovog tatu, ali da više nismo zaljubljeni – između ostalog, kazala je glumica Jelena Perčin u velikom intervjuu za Večernji list.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 3

LA
laguna0108
20:56 08.12.2013.

Ova testni model je koštao 116800 kn

DU
Deleted user
15:59 08.12.2013.

Nigdje nema cijene, a test je sveden na par rečenica.