AUTO

FOTO Novi najjeftiniji električni automobil u Hrvatskoj stoji manje od 19.000 €. Biste li ga kupili?

Foto: Leapmotor
Foto: Leapmotor
Foto: Leapmotor
Foto: Sandra Mikulčić
Foto: Leapmotor
Foto: Leapmotor
Foto: Leapmotor
Foto: Sandra Mikulčić
Foto: Sandra Mikulčić
Foto: Sandra Mikulčić
Foto: Leapmotor
Foto: Sandra Mikulčić
Foto: Sandra Mikulčić
Foto: Leapmotor
Foto: Leapmotor
Foto: Leapmotor
Foto: Sandra Mikulčić
Foto: Sandra Mikulčić
Foto: Sandra Mikulčić
Foto: Sandra Mikulčić
Foto: Sandra Mikulčić
Foto: Sandra Mikulčić
Foto: Sandra Mikulčić
Foto: Sandra Mikulčić
Foto: Leapmotor
Foto: Leapmotor
Foto: Leapmotor
Foto: Leapmotor
Foto: Leapmotor
Foto: Leapmotor
Foto: Leapmotor
20.07.2025.
u 20:00
Još jedna kineska marka stigla je u Hrvatsku; nastavlja se nadmetanje opremom i cijenama. Leapmotor je predstavio mali gradski automobil i obiteljski SUV, oba na struju, a SUV je dostupan i kao plug-in hibrid
Pogledaj originalni članak

S dolaskom svake iduće kineske marke situacija je na hrvatskom tržištu novih automobila sve zanimljivija. Ovoga proljeća snažno je u Hrvatsku ušao BYD, ponudivši tada najjeftiniji električni auto na tržištu, simpatični Dolphin Surf. Protekloga tjedna stigao je BYD-jev najveći konkurent Chery koji se ubacio u kompaktni i obiteljski segment, uz najavu najnižih cijena u klasi. Odmah za njim - kroz grupu Emil Frey koja je za čitavu regiju preuzela zastupništvo te marke - stigao nam je i Leapmotor. Ovaj brend postoji od 2015. godine, a u Hrvatsku ulazi s modelom najmanjeg, A segmenta. Dakle, nudi mini automobil kakvih je tržište željno jer su mnogi proizvođači prestali proizvoditi najmanje modele, budući da je na njima i zarada namanja. Taj Leapmotorov mališan zove se T03, ima električan pogon i s cijenom od 18.990 eura novi je najjeftiniji auto na struju u Hrvatskoj.

Foto: Leapmotor
Foto: Leapmotor
Foto: Leapmotor
Foto: Sandra Mikulčić
Foto: Leapmotor
Foto: Leapmotor
Foto: Leapmotor
Foto: Sandra Mikulčić
Foto: Sandra Mikulčić
Foto: Sandra Mikulčić
Foto: Leapmotor
Foto: Sandra Mikulčić
Foto: Sandra Mikulčić
Foto: Leapmotor
Foto: Leapmotor
Foto: Leapmotor
Foto: Sandra Mikulčić
Foto: Sandra Mikulčić
Foto: Sandra Mikulčić
Foto: Sandra Mikulčić
Foto: Sandra Mikulčić
Foto: Sandra Mikulčić
Foto: Sandra Mikulčić
Foto: Sandra Mikulčić
Foto: Leapmotor
Foto: Leapmotor
Foto: Leapmotor
Foto: Leapmotor
Foto: Leapmotor
Foto: Leapmotor
Foto: Leapmotor

Leapmotor stavlja naglasak na zelenu mobilnost i pristupačne cijene. Najbolje oslikava dinamiku kineskih brendova, kažu iz zastupništva te marke, naglašavajući kako žele omogućiti svim korisnicima izvrsno i cjenovno pristupačno vozilo, učiniti napredne tehnologije dostupne što širem krugu kupaca. Ukratko, žele nadmašiti očekivanja. Trenutno se proizvode u Kini, ali krajem godine proizvodnja će krenuti i u Španjolskoj. Plan je da se svi modeli namijenjeni europskom tržištu u Europi i proizvode. Dva modela stižu im sada, treći krajem godine, a ukupno ih osam očekuju u sljedeće tri godine. Uz model T03, dugačak 362 cm te 165 cm visok, stigao je i obiteljski SUV C10, u dvije inačice: na struju i kao plug-in hibrid. No, zadržimo se još malo na gradskom modelu. Za automobil A segmenta, serijski donosi više nego odličnu opremu: 42-inčni panoramski stakleni krov s električnim sjenilom, aluminijske naplatke, 10-inčni centralni zaslon, automatsku klimatizaciju, navigaciju, digitalne instrumente, paljenje motora na gumb... Ponuda je maksimalno pojednostavljena, pa se nudi samo jedan motor i samo jedna razina opreme. Kupac može odabrati samo boju. Iz Leapmotora ističu da je T03 malen izvana, prostran iznutra (prtljažnik prima 208 l), da je praktičan za po gradu (krug okretanaj od svega 9,7 metara), te da ima niske troškove održavanja. Jamstvo mu traje šest godina, osam na bateriju neto kapaciteta 37,3 kWh. Elektromotor od 95 KS Leapmotor je samostalno razvio. Snaga se prenosi na prednju osovinu, maksimalna brzina je 130 km/h. T03 ima doseg do 265 km.Podržava i AC i brzo DC punjenje pa se može napuniti za pola sata Standardno dolazi s dva kabela za punjenje: za kućnu utičnicu i za punionicu.

Drugi model, C10, SUV je D segmenta, a dostupan je u električnoj i plug-in hibridnoj inačici. Dug je 473,9 cm, 160 cm je visok, a valja spomenuti i njegovih 18 cm udaljenosti od tla. Njegovih 435 l prtljažnika preklapanjem stražnjih sjedala rastu na 1410 l (+ 32 l prednjeg prtljažnika kod EV inačice). I kod C10 ponuda je jednostavna. Dolazi u dvije razine opreme: Style i Design. Već je početna izdašna. Osim potpuno električnog modela C10, na izbor je i C10 REEV s istovjetnim performansama, s 215 konjskih snaga, a zahvaljujući 1,5-litrenom motoru s unutrašnjim izgaranjem koji djeluje kao generator i puni bateriju omogućava domet od gotovo 1000 km. Dakle, benzinac je u funkciji punjenja baterije, ne pokreće pogonske kotače. C10 je osvojio maksimalnih pet zvjezdica na EuroNCAP testiranju sigurnosti. S početnom cijenom od 35.990 eura za električnu Style verziju C10 s 69,9 kWh baterijom ili za plug-in hibridnu REEV verziju C10 Style s 28,4 kWh baterijom, C10 predstavlja izvrstan omjer uloženog i dobivenog, uz sveobuhvatno jamstvo u trajanju od 6 godina ili 160.000 km. Modelu na struju domet iznosi 420 km, a baterija je sastavni dio šasije. Motor isporučuje 218 KS i 320 Nm okretnog momenta. I C10 podržava i AC i DC punjenje. U idućim tjednima razvijat će se Leapmotorova servisno-prodajna mreža. U početku planiraju imati pet centara, kreću s onim u Kovinskoj ulici u Zagrebu. Leapmotor je partner grupacije Stellantis.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 6

CR
crocro
21:01 20.07.2025.

Za tu cijenu mlađi polovnjak koji se neće pokvariti slijedećih 10 godina i komforom za obitelj a ne eksperimentirati s nepoznatim kineskim igračkama.

HA
hacker
22:46 20.07.2025.

Papreno preskupo, za ovu električnu kutiju na četiri kotača ne bih dao više od 5000 eura...

Avatar Točka na i
Točka na i
20:25 20.07.2025.

Ni u ludilu!