ŠIRENJE MONOPOLA

Facebook ponovno u šopingu: Sada su za Instagram kupili popularni GIPHY

Foto: PR
GIPHY
Foto: Screenshoot
Giphy
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Instagram
18.05.2020.
u 08:20
GIPHY, lider u vizualnom izražavanju i stvaranju, postaje dio Instagram tima, posao navodno vrijedi 400 milijuna dolara, dozvolit će im da ga koriste i treće strane, za sada.
Pogledaj originalni članak

GIPHY, lider u vizualnom izražavanju i stvaranju, pridružuje se Facebook kompaniji kao dio Instagram tima, objavio je na blogu Facebooka Vishal Shah, VP of Product (potpredsjednik odjela proizvoda) te dodao - GIPHY svakodnevne razgovore čini zabavnijima, pa planiramo dodatno integrirati njihovu GIF library (knjižnicu) u Instagram i druge naše aplikacije kako bi korisnici mogli pronaći pravi način izražavanja, piše u svom blogu 

Mnogo ljudi u našoj zajednici već poznaje i vole GIPHY. Čak, 50% prometa GIPHY-ja dolazi iz Facebook obitelji aplikacija, a od toga polovina sa Instagrama.

Spajanjem Instagrama i GIFHY-a korisnicima ćemo olakšati pronalazak savršenih GIF-ova i naljepnica za priče i direktne poruke.

Godinama koristimo GIPHY-ov API, ne samo u Instagramu, već i u aplikaciji Facebook, Messengeru i WhatsAppu. GIPHY će nastaviti upravljati svojom ponudom sadržaja (uključujući i svoju globalnu zbirku sadržaja), a mi se radujemo daljnjem ulaganju u njihovu tehnologiju i odnose sa sadržajem i API partnerima, piše Vishal Shah.

Korisnici će i dalje moći prenositi GIF-ove; programeri i partneri API-ja nastavit će imati isti pristup GIPHY-ovim API-jevima; i GIPHY-ova kreativna zajednica i dalje će moći stvarati sjajan sadržaj, stoji u blogu.

Cijena kupnje GIPHY-ja nije otkrivena, a Axios procjenjuje da je vrijednost ove transakcije oko 400 milijuna dolara. S obzirom da je Facebook već u fokusu regulatora, i ova kupnja mogla bi biti preispitana.

GIPHY, čije je sjedištem u New Yorku, najveća je svjetska baza GIF-ova, sa stotinama milijuna svakodnevnih korisnika koji dijele milijarde GIF-ova, koji generiraju prihod putem brendiranog sadržaja. Kad se oko prihoda pobrine Facebook prodaja i marketinške  snage  GIPHY bi mogao od  popularnog servisa postati i  visoko profitabilnan.

ISTRAŽUJEMO

Kako početi investirati i planirati mirovnu? Evo zašto o tome trebate razmišljati već u dvadesetima

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

Avatar LisaAJ85
LisaAJ85
22:15 24.05.2020.

w​​w︅︆​​w​.​l​​​o︅︆ve​​︅︆​x​x​​.​c​︅︆l​u​b